בעקבות הסרטון מהכפר

נור תמימי מואשמת בתקיפת חייל בנסיבות מחמירות

נור, בת דודתה של עאהד תמימי, שהשתתפה בהתגרות המתועדת בחיילי צה"ל בכפר נבי סאלח, הואשמה היום בבית המשפט בשתי עבירות משמעותיות. עאהד עצמה עדיין עצורה (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נור תמימי, בת דודה של עאהד (צילום מסך: טוויטר)

אחר הצהריים (ראשון) הוגש כתב אישום נגד נור תמימי, בת דודתה של הנערה עאהד תמימי, שתועדה מכה חייל צה"ל בנבי סאלח לפני כשבועיים.

נור בת ה-21 מואשמת בעבירות של תקיפת חייל בנסיבות מחמירות והפרעה לחייל במילוי תפקידו.

הארכת המעצר לעאהד תמימי, בשבוע שעבר (צילום: גיל יוחנן, ynet)

כזכור, בסרטון נראות בנות משפחת תמימי, כשאחת מהן מתגרה בחיילים שעומדים במקום, מציקה להם, מנסה להרביץ להם ולבעוט בהם, והם שומרים על איפוק קיצוני.

הנערה שמרביצה לחיילים ומתגרה בהם היא עאהד תמימי, שקוראת לחיילים בסרטון לצאת מהחצר שבה הם נמצאים כשאישה נוספת מגיעה למקום ומנסה לחצוץ בינה לבינם למרות שהם כאמור לא מגיבים להתגרות.

סרטון השפלת החיילים בידי הנערה (צילום: מתוך פייסבוק)

זו אינה הפעם הראשונה שבה אחד מבני משפחת תמימי מתועדים מתגרים בחיילים. לפני כמה שנים תועדה עאהד תמימי נושכת חייל אשר שהגיע לעצור את אחיה, במהלך עימותים שפרצו במסגרת ההפגנות השבועיות בכפר. במקרה אחר היא תועדה כשהיא צועקת וצורחת על איש כוחות הביטחון במהלך הפגנה ומנסה להוציאו משלוותו.

בשבוע שעבר התקשר יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן לבאסם, אביה של עאהד תמימי, עודד אותו ודרש בשלומה של בתו. האב באסם תמימי, אחד מפעילי הפת"ח הבולטים של הכפר נבי סאלח שמקדם בין היתר את ההפגנות השבועיות בכפר, ענה לאבו מאזן כי עאהד - שעצורה מאז פרסום הסרטון - "עדיין חזקה, קשוחה, מאמינה בצדקת דרכה ומוכנה לאתגר את הכיבוש הישראלי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר