"בא לחבל באורח חיים חילוני"

מו"ל 'הארץ' עמוס שוקן על דרעי: "מחבל עם חגורת נפץ"

מו"ל 'הארץ', עמוס שוקן, לא מתנצל על הקריקטורה שהציגה את אריה דרעי כמחבל מתאבד וטוען כי הוא "מחבל עם חגורת נפץ שבא לחבל באורח חיים חילוני ופוצץ את עצמו עם הכוחניות שלו" (בארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
עמוס שוקן ואריה דרעי (צילום: פלאש 90)

מו"ל עיתון 'הארץ' עמוס שוקן מגיב בצהריים (חמישי) לטענות נגד הקריקטורה שפורסמה הבוקר בעיתון והציגה את יו"ר ש"ס השר אריה דרעי כמחבל מתאבד.

שוקן הגיב לטענות נגדו בעמוד הטוויטר וכתב שאכן הוא חושב שדרעי "מחבל עם חגורת נפץ שבא לחבל באורח החיים החילוני ופוצץ את עצמו עם הכוחניות שלו".

העיתונאי אריה ארליך כתב בטוויטר: "החלקתם על הראש? התחרפנתם סופית? להציג את דרעי כמחבל? איך אפשרת לקריקטורה מסיתה ואלימה כזו להתפרסם בעיתונך? אין גבול לוולגריות?".

שוקן הגיב לו: "גם לאריה דרעי אמרת שהתחרפן, כי אם לא כדאי שתעשה את זה מהר".

הקריקטורה ב'הארץ', הבוקר

בהמשך התבטא שוקן וכתב כי דרעי "אכן מחבל עם חגורת נפץ שבא לחבל באורח החיים החילוני ופוצץ את עצמו עם הכוחניות שלו. עוד קריקטורה מעולה של עמוס בידרמן".

בתגובה אחרת לישי לפידות כתב שוקן: "נמאס כבר השיח של הזדעזעות מביטוי כזה או אחר".

סגן השר איציק כהן הגיב ואמר: "הקריקטורה מעיתון הארץ תורגמה מגרמנית".

חברת הכנסת איילת נחמיאס-ורבין הגיבה לקריקטורה וכתבה: "אני מאוד מאוד אוהבת את בידרמן ויש לו סט עטים מדוייק לרוב. הקריקטורה על דרעי לא ראויה בלשון המעטה".

מוקדם יותר תקף ח"כ יעקב ליצמן את עיתון 'הארץ' ואמר: "הזדעזעתי לראות את הקריקטורה הבזויה בעיתון 'הארץ' המשווה את שר הפנים ידידי הרב אריה מכלוף דרעי למחבל מתאבד. מדובר בחציית קו אדום של הסתה פרועה ושיסוי פומבי נגד שר בישראל".

לדבריו: "אני מגנה בתוקף צורת ביטוי מעין זאת, המובילה להידרדרות השיח הפוליטי ולהתלהמות מסוכנת, כלפי נציגי הציבור החרדי העושים מלאכתם נאמנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר