תמיכה בטרור

ריססו בירושלים כתובת בזכות עהאד תמימי ונעצרו

שני חשודים, נעצרו במהלך הלילה בירושלים לאחר שתפסו 'על חם' כשהם מרססים כתובת בעברית "לשחרר את עהאד". השניים נלקחו לתחנת המשטרה והובאו לחקירה (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
תמימי בבית המשפט שבוע שעבר (צילום: פלאש 90)

במהלך הלילה (ראשון) נתפסו בירושלים 'על חם' שני צעירים שריססו באמצעות ספריי צבע על קיר של אתר בניה ברחוב חשין כתובת בעברית 'לשחרר את עאהד'. כשכוונתם לנערה הפלסטינית עאהד תמימי שנעצרה והוגש נגדה כתב אישום על תקיפת חיילים.

השניים כאמור נתפסו על ידי השוטרים עת שריססו הכתובת וברשותם נתפס ספריי צבע. החשודים, גבר ואישה תושבי ירושלים, נעצרו והובאו לחקירה בתחנת לב הבירה.

תחילתה של הפרשה הייתה כאשר תמימי תועדה כשהיא תוקפת חיילי צה"ל דוחפת אותם ואף מכה בהם באגרופה. התיעוד עורר סערה גדולה בישראל ותמימי נעצרה לאחר כמה ימים במהלך הלילה.

תיעוד התקרית

כזכור, בשבוע שעבר הואשמה עאהד תמימי בבית המשפט הצבאי ביהודה, בכתב אישום חמור נגדה הכולל חמישה אירועים נוספים בהם היא תקפה בעבר את אנשי כוחות הביטחון, זרקה לעברם אבנים, איימה עליהם, הפריעה לכוחות למלא את תפקידם, השתתפה בהפרות סדר והסיתה אחרים להשתתף בהן.

גם אמה של עאהד, נרימאן תמימי, הואשמה בבית המשפט בגין מעורבותה באירוע התקיפה המפורסם, וכן בגין אירוע נוסף בו היא השתתפה כמה ימים קודם לכן ובגין הסתה ברשתות החברתיות לבצע פיגועים.

יצויין, כי התביעה הצבאית אף ביקשה מהשופטים להאריך את מעצרן של השתיים עד תום ההליכים המשפטיים בעניינן - הארכת מעצר שכבר אושרה מספר פעמים לגבי עאהד.

בת דודתה של תמימי, נור, שנעצרה אף היא בגין אותו אירוע, שוחררה בשבוע שעבר בתנאים מגבילים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר