צפו בתיעוד מההופעה

הטרגדיה בשומרון: חנן בן ארי בפוסט דומע

הזמר חנן בן ארי חשף כי ערב לפני התאונה הקטלנית בה נהרגו שני ילדי משפחת ליפניק ונפצעו עוד ארבעה, הוא פגש והופיע לפני המשפחה • "הלב שלי מתפוצץ מהבוקר" (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

"הלב שלי מתפוצץ מאז הבוקר, ואין לי מילים, אבל חייב לשתף אתכם", כתב הזמר והיוצר המצליח, חנן בן ארי בדף הפייסבוק שלו.

"אתמול הופעתי בהיכל התרבות בכפר יונה, עיר קטנה ויפה ליד נתניה. את פנינו קיבלה אחת מהמארגנות, רכזת תרבות בשם שירלי, עיניים מאירות, מרוגשת. סיפרה שהיא חיכתה הרבה זמן לערב הזה. הביאה את הילדים שלה להצטלם, ביקשה בנימוס סרטון ברכה לקראת הבר מצווה של הבכור שלה, אמרה לי "תיתן את הלב שלך! כמו שאתה יודע...", ואני, לא היה לי לב להגיד לה עד כמה הגעתי להופעה הזו חולה, לא יודע מאיפה להביא את האנרגיות בכלל", סיפר האמן.

"איכשהו, באמת שאין לי הסבר, מרגע שהתחילה ההופעה היה קסם באוויר, תחושה שקשה לתאר, נוצר איזה חיבור נדיר עם הקהל. כשסיימתי את "מה אתה רוצה ממני", מצאתי את עצמי מתפרק מבכי על הבמה, לא מצליח לעצור... מופע ממש לא רגיל מבחינתי - בלי שום הכנה וציפייה. כנראה שהלב כבר ידע", סיפר בן ארי.

משפחת ליפניק

"אחרי ההופעה ניגשה אליי שוב עם הילדים, הצטלמנו, אולי תמונות אחרונות, הודיתי לה על הרגעים הנדירים שזכינו לחוות בזכותה. ונפרדנו בהבטחה להיפגש בהופעות הקרובות. בבוקר קמתי וראיתי מיליון הודעות ושיחות שלא נענו, פתחתי את המחשב וראיתי את הידיעה על התאונה הקשה בשומרון, ופתאום ראיתי את התמונות של משפחת ליפניק; שירלי, אוהד בעלה, הילדים...".

"ברגע אחד נשרף לי הלב, לא מצליח לעכל ולהכיל את עוצמת הכאב. איך ברגע אחד נגדעים חיים, משפחה שלימה חוזרת מהופעה ולא מגיעה הביתה. לא מפסיק לחשוב על שירלי, על אוהד, על הבן הבכור אחיה שאמור לחגוג בר מצווה ממש עוד מעט", סיפר בן ארי בכאב וקרא לעוקביו הרבים להתפלל לרפואת בני המשפחה.

"אהובים קחו דקה ותתפללו לרפואתם: שירלי מלכה בת עליזה, אחיה בנימין בן שירלי מלכה, אלקנה אשר בן שירלי מלכה, אוהד חנן בן מלכה. יהי זכרם של הילדים, אורי ורואי אהרון, ברוך. אוהד, שירלי וכל ילדי משפחת ליפניק אני שלכם", חתם בן ארי את הפוסט הדומע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר