מכבסת כספים

נחשפה חוליה לזיוף מסמכים וגניבת המחאות

'מכבסת כספים' - בתום חקירה סמויה, פשטו כוחות משטרה על ביתו של תושב ירושלים בן 50 ותפסו מעבדה לזיוף מסמכים ומאות המחאות גנובות שהוחבאו במכונת הכביסה (חדשות)

הרישון המזויף (צילום: דוברות המשטרה)

במסגרת חקירה שהתנהלה ביחידה המרכזית בירושלים כנגד חברי 'חוליה' שעפ"י החשד פרצו למרכז מיון וגנבו שקי דואר שהכילו אלפי פריטי דואר, מהם הוציאו המחאות ומסמכי זיהוי, ששימשו עפ"י החשד לזיוף זהויות והלבנת כספים נעצרו בסוף השבוע חמישה חשודים.

עם מעצר החשוד העיקרי, תושב ירושלים בן 50, הזדהה החשוד בפני השוטרים באמצעות רישיון נהיגה מזוייף, ובו תמונתו בצירוף פרטי זהותו של אדם שהתברר כקצין משטרה. בבדיקה שנערכה לזהותו האמיתית התברר כי הוא נוהג בזמן פסילה.

השוטרים ערכו חיפוש בביתו, במהלכו תפסו 'מעבדת זיוף' ובה ציוד טכנולוגי, מדפסות, סורקים, המחאות מזוייפות כסף ומחשבים. עוד תפסו השוטרים במכונת הכביסה בביתו של החשוד, מאות המחאות גנובות.

עפ"י החשד, הציוד שנתפס שימש את החשודים לביצוע 'שינויים' בהמחאות הגנובות ולהשתמש בהן לביצוע עבירות מרמה והונאה בהיקף נרחב.

כלל החשודים בני 20 ו-50 ממרכז הארץ שנעצרו הובאו לחקירה במחלק הונאה של היחידה המרכזית בירושלים, בחשד להתפרצות, גניבת דבר דואר,זיוף, הונאה, הפצת מסמך מזוייף, התחזות ועבירות נוספות.

מעצרם של כלל החשודים הוארך בבית המשפט והחקירה נמשכת.

במשטרה אומרים כי "זיוף, מרמה והתחזות לאחר הינן מהעבירות החמורות בתחום בהם משתמשים העבריינים בשיטות שונות ומגוונות במטרה 'להכניס' את ידם לכיסו של האזרח הנורמטיבי ולפגוע בממונו, ברכושו וביטחונו. החקירה הסמויה, איסוף הראיות ומעצר החשודים, מהווים נדבך חשוב ומרכזי ביכולתה של המשטרה לאתר את אותם הגורמים ולהביאם לדין. כל זאת למען שמירה על סביבת חיים שגרתית ובטוחה לכלל האזרחים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר