פרסום ראשון

דרעי הביע חשש מהפסד בבחירות באלעד

בישיבת הסיעה של סיעת ש"ס שהוקדשה לנושא הבחירות המקומיות המתקרבות ובאות התייחס דרעי לבחירות באלעד והמחסור בנציג סוחף, לבית שמש וגם לחיפה וירושלים (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
קריספל דרעי ופרוש (צילום: יעקב נחומי - פלאש 90)

יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי, דן הצהריים (שני) במשך שעה ארוכה עם חברי סיעתו על הבחירות לרשויות המקומיות והביע חשש באשר לבחירת נציג ספרדי בעיר בה יש רוב ספרדי - אלעד. ל"כיכר השבת" נודע כי במהלך ישיבת הסיעה, שנמשכה כחצי שעה יותר מהישיבות השבועיות, דרעי וחברי הכנסת דנו בנושא הבחירות לרשויות המקומיות.

בין היתר העלה דרעי את הבחירות בעיר אלעד, העיר עליה הצהיר כי ש"ס תציב מועמד משלה לראשות העיר לאחר שבבחירות הקודמות הפסיד צוריאל קריספל לישראל פרוש.

דרעי העלה את הנושא והביע חשש מהבחירות בעיר. לדברי נוכחים בישיבה, היה ניתן להבין שדרעי מבין שהוא נמצא בבעיה. בין הבעיות של דרעי באלעד, כפי שעלה בישיבה היום, הייתה העובדה שלדרעי אין נציג להריץ בעיר.

בחיוך פנה דרעי ליו"ר הסיעה ח"כ יואב בן צור והציע לו את התפקיד "הרב בעדני יתמוך בך, נהרי יסדר את זה", אמר דרעי בחיוך. מדבריו היה ניתן להבין, שוב, שצורי קריספל לא יהיה מועמד ש"ס לראשות העיר.

כמו כן, דרעי העלה את העיר חיפה, שם נאבקת דגל התורה בראש העיר יונה יהב. דרעי התבטא כי הוא לא רואה מתמודד שיצליח לנצח אותו.

לגבי בית שמש אמר יו"ר ש"ס לחברי הכנסת כי מבחינת המפלגה, בניגוד לשאר הערים, בית שמש לא עומדת למשא ומתן וכי משה אבוטבול הוא המועמד.

בהקשר לירושלים אמר דרעי, כי כל עוד ברקת לא אמר את המילה האחרונה - קשה לדעת כיצד יראו הבחירות בעיר.

בתוך כך, חברי הכנסת בש"ס הופתעו כאשר סגן השר איציק כהן הודיע כי החליט להתפטר מהכנסת לטובת דני סיידה.

הח"כים סיפרו כי קראו את הדיווח לפני כשבועיים ב'כיכר השבת' ומאז לא נאמר להם דבר עד שהצהריים כהן הודיע זאת רשמית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר