הנחיה חריגה

מדוע בית הספר אוסר על התלמידים להתחפש לליצן?

כשאומרים תחפושת פורים, הדבר הראשון שצץ בראש זה ליצן. אלא שהתופעה האווילית שהתפשטה לפני כמה חודשים ברחבי הארץ הפכה את הליצן הקלאסי ממבדר למפחיד (בארץ)

(צילום: שאטרסטוק)

אולי כבר הספקתם לשכוח, אבל תופעת "הליצנים המפחידים" שזרעה פחד ובהלה בעוברים ושבים לפני מספר חודשים עדיין נמצאת בתודעה של כמה אזרחים מודאגים, שהחליטו לעשות צעד משמעותי בכדי להימנע מאי נעימויות שיכולות להיגרם מתחפושת הליצן הפופולרית בימי הפורים.

הנהלת בית הספר היסודי "שיזף" באור יהודה הוציאה הנחיה חריגה להורים, לפיה אין לשלוח את התלמידים לבית ספר כשהם מחופשים לליצנים. במכתב שנשלח ל-650 הורים נכתב "לאור בהלת הליצנים שהייתה לאחרונה, אין להגיע בפורים בתחפושת ליצן רוצח",

כזכור, התופעה התפשטה באמצע אוקטובר האחרון, אז ליצנים רבים הסתובבו ברחובות הערים ותועדו כשהם מנסים להפחיד ילדים בני נוער ואף מבוגרים. במקרים רבים אף נעצרו עוטי על ידי המשטרה ששמה לה למטרה למגר את התופעה המפחידה.

ההודעה ששיגרה הנהלת בית הספר, אמנם כיוונה לרווחת התלמידים, אך הצליחה בכל זאת לעורר את זעמם של מספר הורים שטענו כי במקום להשכיח מהילדים את האירועים, שעבור חלקם עדיין חקוקים בזיכרון ואף גרמו ללא מעט סיוטים, בוחר צוות בית הספר "לקעקע את המקרים הלא נעימים".

הורה לתלמיד בבית הספר אמר לאתר "וואלה" כי בית הספר נותן בין רגע את הסכמתו להפיכתו של 'הליצן' מדמות מבדרת וחייכנית לדמות שמתהלכת בין עוברי האורח ומטילה עליהם אימים ופאניקה. "פשוט חבל, יכול רק לקוות שבצוות בית הספר, ישכילו בעתיד ולא ימשיכו לפגוע בביטחון של התלמידים שלהם".

עיריית אור יהודה שגיבתה את המהלך מסרה בתגובה: "בעקבות תופעת הליצנים ובשל העובדה שעדיין קיים חשש בקרב לא מעט ילדים בבית הספר, יצאה הנהלת בית הספר בקריאה להורים להימנע משימוש בתחפושות של הליצנים המפחידים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר