הבדלה וספר תורה

אלפי בני נוער חגגו בטיימס סקוור • צפו

מעמד סיום ספר תורה היסטורי נערך בטיימס סקוור לזכרם של 17 נרצחי פיגוע הירי בפארקלנד, פלורידה, בהשתתפות אלפי בני נוער. "האווירה הייתה מדהימה ומחשמלת", סיפרה שרה סאללס (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילומים: איציק רויטמן)

מעמד סיום ספר תורה היסטורי בטיימס סקוור לזכרם של 17 נרצחי פיגוע הירי בפארקלנד, פלורידה.

ארגון רשת חב"ד לנוער - CTeen עשה היסטוריה, כאשר במעמד ההבדלה המסורתי של השבתון השנתי של הארגון בטיימס סקוור, נערך מעמד סיום ספר תורה לזכרם של שבע-עשרה נרצחי פיגוע הירי בבית הספר בפארקלנד, פלורידה.

בשבתון השתתפו אלפי בני נוער מכל רחבי העולם, נציגים נבחרים מהסניפים הרבים שחב"ד מפעילה בעולם בקרב הנוער היהודי.

על טקס ההבדלה ניצח הזמר יוני Z, כשבמהלך האירוע עלו על הבמה הזמרים ניסים בלאק וגד אלבז שהרקידו את הקהל למשך דקות ארוכות. בטקס סיום כתיבת האותיות, כובדו מספר שלוחים חדשים של "חב"ד לנוער" בכתיבת האותיות, כמו כן מספר תורמים וקבוצה של ניצולים מפיגוע היירי בבית הספר בפלורידה.

"האווירה הייתה מדהימה ומחשמלת", מספרת שרה סאללס, מקופר סיטי פלורידה. "החיים שלנו כמעט השתנו לנצח בגלל אותו פיגוע הירי, אבל העובדה שאנחנו חלק ממשפחת 'חב"ד לנוער' גרמה לנו בזמנים קשים אלו להרגיש את ההבדל".

"האירוע הלילה היה אירוע של קידוש שם שמיים ושם ליובאוויטש", אומר הרב משה קוטלרסקי, יו"ר 'חב"ד לנוער". "הלילה הארגון עשה פניית דרך היסטורית וכך הוא גם ימשיך לגדול ולהתפתח בכדי להגיע לכמה שיותר בני נוער יהודים בכל מקום שהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר