המנחה חשף: אלו השאלות מהן התחמק יאיר לפיד

לאחר שהתבזה אמש כשניסה לשסות חילונים בחרדים, הופנו אל לפיד מהתכנית "אנשים" מספר שאלות בנוגע לשירותו הצבאי, אולם הוא סירב לענות. מעניין למה? (ברנז'ה)

"אנשים" (צילום מסך מתוך פייסבוק / "אנשים" - קשת 12)

חיים אתגר, מנחה התכנית 'אנשים' המשודרת בערוץ קשת 12, חשף בחשבון הפייסבוק של התכנית מספר שאלות עליהן יאיר לפיד לא השיב במסגרת תכנית שמשודרת הערב (שני) בערוץ.

אתגר פרסם את השאלות להן סירב לפיד להשיב, כאשר חלק ניכר מהן עוסק בשירותו הצבאי של לפיד ובנסיבות שהביאו אותו להתגייס לשירות צבאי בעיתון 'במחנה'.

הפוסט שהעלה חיים אתגר

"הנה חלק מהשאלות שנותרו ללא מענה", כתב אתגר, ופירט: "מתי הצטרפת ל'במחנה' ובאילו נסיבות? האם עברת מבחן קבלה כלשהו? האם הפעלת קשרים אישיים ומשפחתיים כדי להתקבל ל'במחנה'? פורסם בעבר שקיבלת התקף אסטמה כתוצאה מרימון עשן שנזרק בסמוך אליך. מתי זה קרה? איפה זה קרה?".

עוד נכתב כי "אנחנו העברנו ללפיד 11 שאלות שהוא בחר לא לענות עליהן: 1. מה היה הפרופיל הצבאי שלך ביום שבו התגייסת? 2. האם הפרופיל השתנה? 3. אם כן – מתי הפרופיל השתנה ומה היה הפרופיל החדש? 4. מי יזם את שינוי הפרופיל? 5. מתי הצטרפת ל״במחנה״ ובאילו נסיבות? 6. האם עברת מבחן קבלה כלשהו? איזה? 7. האם הפעלת קשרים אישיים ומשפחתיים כדי להתקבל ל״במחנה״?8. האם שירתת אי פעם בשריון? 9. האם סיפרת לחברים מהשירות ב״במחנה״ או אמרת פעם לאחרים ששירתת בשריון? 10. פורסם בעבר שקיבלת התקף אסטמה כתוצאה מרימון עשן שנזרק בסמוך אליך, לצורך הנחתת מסוק. האם זה קרה? מתי זה קרה? איפה זה קרה? 11. כמי שדוגל בשקיפות, האם תסכים לפזר את הערפל המסוים בנוגע לשירותך הצבאי ולהשיב על שאלות בנושא לעיני המצלמות של 'אנשים'?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר