בשידור חי

אלון חסן התרגש, שלף כיפה ובירך "שהחיינו" על הזיכוי • צפו

בראיון ראשון לאחר הזיכוי המפתיע במשפטו, התיישב יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד לשעבר אלון חסן באולפן החדשות, ביקש רשות לברך 'שהחיינו' על מצבו החדש ודרש מהמנחה לענות אמן. צפו (בארץ)

(צילום: מתוך 'החדשות')

יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד לשעבר אלון חסן, שזוכה היום בהחלטה דרמטית של בית המשפט מכל האישומים נגדו, בירך הערב (חמישי) ברכת "שהחיינו" בשם ומלכות, בשידור חי.

בראיון בלעדי שהעניק ל'החדשות', פתח חסן את דבריו בכך ששלף כיפה מכיסו, הניח אותה על ראשו, ואמר למנחה דני קושמרו שיענה אמן על הברכה, אותה הוא אומר מאחר וזהו הראיון הראשון שלו לאחר הזיכוי ויציאתו "לדרך חדשה", כדבריו.

בהמשך הוסיף: "עברתי סבל נוראי, אך יחד עם זה לא הייתי מוכן להתנהג כמו רוב האנשים שמודים בפשעים שלא עשו. אני חושב שהפקתי את הלקחים שלי, הגאווה, אולי היוהרה. שילמתי עבור דברים אחרים שעשיתי. זה ביני לבין בורא עולם. אחרי כל מה שאמרו עלי - אני זכאי".

את התנהלות המשטרה בפרשה, בה הוא נחשד במעשי שחיתות, תקף חסן בחריפות:"זו שערורייה. שוטרים תופרים תיק לאנשים על פשעים שלא עשו - שוטרים שהעידו, אחד אחר השני, חלקם עשו עבירות פליליות".

לגבי הדיווח כי בפרקליטות שוקלים לערער על החלטת השופט לזכותו, אמר אלון חסן: "הם צריכים לעשות חשבון נפש על מה שעשו, אבל אם יבחרו - ברוך הבא...".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר