לאחר העימותים בגבול

חמאס מאיים: "המובטלים מעזה יצלפו בכם - ממרחק אפס"

מנהיג חמאס בעזה במסר מאיים לישראל: "המובטלים שאין להם עבודה בעזה מצאו עבודה בגבולות שלכם - לשרוף את הציוד שלכם ולצלוף בכם". בשעות האחרונות: שקט מתוח באזור הגבול (חדשות)

מחנה האוהלים בגבול רצועת עזה (צילום: Abed Rahim Khatib/ Flash90)

יחיא סינוואר, מנהיג חמאס בעזה, התייחס היום (ראשון) לעימותים בגבול ישראל עזה ביום שישי האחרון, במהלכם נהרגו 16 פלסטינים בהם אנשי חמאס, ושיגר איומים לישראל: "המובטלים שאין להם עבודה בעזה מצאו להם עבודה בגבולות שלכם - לשרוף את הציוד שלכם ולצלוף בכם ממרחק אפס".

בביקור שקיים סינוואר במחנה אוהלים שהוקם בעזה במסגרת קמפיין "צעדת השיבה", אמר כי "באנו לכאן כדי לומר שחמאס לא יושב בארמונות או במנהרות. באנו לומר שאנחנו איתכם".

"היום מתחילים בצעדה שתמשיך ולא תפסיק עד שנפתח בזמן המתאים את הגבולות". סינוואר הוסיף: "אנחנו כאן כדי להזכיר שאין שלום עם האויב ושכל ניסיון או תוכנית לא תכריע אותנו לעשות איתו שלום".

בשעות האחרונות שורר שקט מתוח בגבול רצועת עזה. על פי הדיווחים מספר פלסטינים התקרבו לגדר הגבול, אולם נסוגו בחזרה למחנות האוהלים שהוקמו באזור. בצבא מעריכים כי הפרות הסדר יימשכו בימים הקרובים, וכי ארגוני הטרור ינסו להוציא לפועל פיגועים בחסות העימותים.

כלי תקשורת ערבים דיווחו הבוקר כי בידי ישראל מחזיקה לפחות גופה אחת של פלסטיני שהשתתף בעימותים סביב הגדר ביום שישי. מדובר במסעב סלול, בן 23 פעיל בזרוע בצבאית של חמאס, שהיה מעורב לכאורה בניסיון פיגוע ירי בגבול.

חמאס והזרוע הצבאית של הארגון לא התייחסו לנושא, אולם גורמים פלסטינים טענו כי בידי ישראל גופה של מחבל נוסף שהיה מעורב בניסיון הפיגוע.

משפחתו של קצין צה"ל סגן הדר גולדין פנתה לממשלה ולמערכת הביטחון בדרישה שלא להשיב גופות של מחבלים הנמצאות בידי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר