סמוך לגשר צאלים

תאונת אוטובוס ורכב: הרוג ופצועות רבות

תאונת דרכים קשה בכביש 234 בין אוטובוס ובו נוסעות חרדיות לבין רכב פרטי. נהג הרכב נהרג ונהג האוטובוס פצוע קל עד בינוני. רבות מהנוסעות פצועות באורח קל (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
זירת התאונה הקשה (צילום: דוברות איחוד הצלה)

נהג רכב נהרג ונהג אוטובוס נפצע קל עד בינוני בתאונה עם מעורבות רכב פרטי ואוטובוס בסמוך לגשר צאלים.

מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף נגב עורכים בדקות אלו סריקות ובדיקות בקרב נוסעות האוטובוס בכדי לשלול הימצאות נפגעות נוספות שייתכן שנפצעו באורח קל.

אליה טובול ראש סניף איחוד הצלה בבאר שבע סיפר: "היינו קבוצה של מתנדבים באיחוד הצלה בפארק אשכול שבסמוך (לרגל החג) ונמסר ממוקד איחוד הצלה על תאונה קשה עם מעורבות רכב פרטי ואוטובוס. הגענו מיידית לזירה ונתקלנו בנהג הרכב שהיה מחוץ לרכב כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית כתוצאה מאופי התאונה. למרבה הצער צוותי רפואה של צה"ל נאלצו לקבוע את מותו בזירת התאונה. יחד עם מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה שהגיעו מיישובי אשכול הסמוכים ערכנו סריקות ובדיקות בקרב נוסעות האוטובוס ולמרבה הנס הן לא נפגעו. נהג האוטובוס טופל בזירה במצב קל עד בינוני".

מדוברות מד"א נמסר עם תחילת האירוע כי חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל מעניקים במקום טיפול רפואי לנהג הרכב הפרטי כבן 25 מחוסר הכרה במצב אנוש ולנהג האוטובוס כבן 40 במצב בינוני. מספר מנוסעי האוטובוס שנפגעו באורח קל מטופלים במקום.

מהמשטרה נמסר כי "התקבל דיווח אודות ת. ד. בין רכב פרטי לאוטובוס בכביש 234 סמוך לצומת צאלים. עפ"י גורמי רפואה נקבע מותו של נהג הרכב הפרטי ונהג האוטובוס נפצע קל. שוטרים במקום,פתחו בחקירת התאונה. ציבור משתמשי הדרך מתבקש להישמע להנחיות השוטרים".

הכביש נחסם לתנועה מצומת אורים לצאלים בשני הכיוונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר