חברת המועצה חשפה

מנכ"ל משרד הבריאות שוקל להתמודד בי-ם

חברת המועצה פלר חסון חשפה בדף הפייסבוק שלה כי מנכ"ל משרד הבריאות חושב להתמודד על ראשות ירושלים כשהיא טוענת שקרבתו לליצמן מלמדת על קרבתו לחרדים (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

מועמד חדש ומפתיע במרוץ לראשות העיר ירושלים – מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב. מועמדותו נחשפה על ידי יו"ר סיעת 'ירושלמים' פלר חסון נחום שכתבה בדף הפייסבוק שלה, כי בין המועמדים ששוקלים להתמודד לראשות העיר מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב, שרואה עצמו כמועמד פוטנציאלי לראשות העיר.

בטור שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה הסבירה פלר חסון מדוע אין לתמוך במועמדותו של בר סימן טוב הנחשב לאיש של שר הבריאות יעקב ליצמן.

וכך כתבה: "בזמן האחרון נפגשתי עם כמה וכמה מועמדים לראשות העיר, שביקשו שסיעת ירושלמים תתמוך בהם בבחירות הקרובות. עוד לא החלטנו במי לתמוך - אני מתרכזת כרגע בגיבוש רשימה איכותית שתרוץ איתנו למועצת העיר, כזאת שתשמור על האינטרסים של הציבור הפלורליסטי – יהיה ראש העיר אשר יהיה".

"אבל יותר ממועמד אחד הזכיר שם שהיה מוכר לי - "ברסי", כלומר משה בר סימן טוב, מנכ"ל משרד הבריאות. ברסי הוא מינוי אישי של ליצמן - איש חסידות גור – שהינה מהגדולות במגזר החרדי בירושלים. על הכח האלקטורלי של החרדים בירושלים לא צריך לפרט",

"אני רוצה לדבר דווקא על התפקיד שמילא ברסי כמנכ"ל משרד הבריאות, בזמן המשבר במחלקה ההמטו-אונקולוגית בבית החולים הדסה. "משרד הבריאות בראשות המנכ"ל והשר ממשיכים לבגוד בילדים חולי הסרטן בירושלים." - כך אמר לי אז בשיאו של המאבק בכאב רב, נציג ההורים ששבתו רעב בזמן סגירת המחלקה. גם אז, כמו היום, אין מענה ראוי למאות ילדים חולי סרטן בירושלים, שצריכים לנסוע במשך שעות לבתי חולים מרוחקים".

"אני לא יודעת אם ברסי כבר קיבל החלטה להציג מועמדות, אבל לפני שזה קורה, כמה מילים אישיות".

"משה – יש לך חוב מוסרי שעליך לסגור - אתה צריך לבקש סליחה מהמשפחות שהופקרו, ולדאוג להם למחלקה ראויה. אין סיבה שילדים חולי סרטן יצטרכו להתאשפז במחלקות מרוחקות בגלל אילוצים כספיים לכאורה".

את דבריה סיימה פלר חסון: "קודם תקן מה שבאחריותך למען ילדי ירושלים, ואחרי זה - עשה כרצונך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר