הקרב על ירושלים

ועדת ההיגוי של 'הליכוד' תתכנס עם נתניהו ותכריע את זהות המועמד

השר זאב אלקין הוא השם החזק במירוץ לראשות עיריית ירושלים אך ל'כיכר השבת' נודע כי הוא ממתין להחלטת נתניהו עם ועדת ההיגוי של 'הליכוד' במקביל להחלטת החרדים (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
זאב אלקין (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

מתחמם הקרב על ראשות העיר ירושלים: השם החזק במרוץ הוא השר זאב אלקין שהודיע כי הוא שוקל את התמודדותו, אך ל'כיכר השבת' נודע כי אלקין ממתין להחלטת ראש הממשלה בנימין נתניהו והבטחת המפלגות החרדיות על תמיכה בו.

בשלב זה גישש אלקין בקרב כל ראשי המפלגות החרדיות בניסיון לקבל את הבטחתם לתמיכה בו. ל'כיכר השבת' נודע כי ועדת ההיגוי המוניצפאלית של הליכוד צפויה להתכנס בימים הקרובים ולהכריע על זהות המועמד מטעמה בירושלים.

בראש הוועדה המוניצפאלית של הליכוד עומד ראש העיר מודיעין חיים ביבס בה חברים סגן השר ז'קי לוי וראש העיר נתיבות יחיאל זוהר. הוועדה שכבר מתכנסת בימים אלו להכריע על זהות המועמד מטעמה בערים מסוימות תנהל נוהל חריג באשר לירושלים והחלטתה תתקבל בשיתוף עם ראש הממשלה נתניהו.

בשבוע האחרון קיים אלקין מספר פעמים התייעצות עם רה"מ נתניהו שכבר נתן לו אור ירוק להתמודדות במידה וישיג את תמיכת ראשי המפלגות החרדיות. מלבד אלקין, גם יו"ר הקואליציה ח"כ דודי אמסלם, רואה עצמו כמועמד ראוי לראשות העיר. בסביבת אמסלם אומרים ל'כיכר השבת' כי ישנה היתכנות להתמודדות דו ראשית, כאשר המועמד שיקבל את תמיכת נתניהו יתמודד בסופו של דבר.

עוד נודע ל'כיכר השבת' כי אלקין לא יתעקש על חוק שיאפשר כהונת שר במקביל לתפקיד ראש העיר ירושלים, וישקיע את כל מרצו בירושלים. אלקין צפוי להעביר כתובת בימים הקרובים לבית הוריו בשכונת נווה יעקב.

אלקין עצמו מבהיר מעל כל במה כשנשאל באשר לירושלים: "אני עוד מתלבט בנושא. אני מקבל המון פניות בנושא, זה אתגר מאוד גדול עבורי. אני חש שאני נמצא במקום בו אני משפיע הרבה מאוד, גם בענייני ירושלים ואני נמצא בהתלבטות".

בתוך כך ב'ישראל היום' פורסם כי איש "המחנה הציוני" האלוף במיל' ד"ר יום טוב סמיה שוקל להתמודד בבחירות הקרובות על ראשות עיריית ירושלים, זאת בעקבות פניות שנעשו אליו מצד גורמים המעורים במערכת הבחירות בירושלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר