בטקס האזכרה

בנימין נתניהו: "אהובי נפשנו נעקרו מתוכנו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו בטקס האזכרה לחללי מערכות ישראל ביד לבנים: "גם בעתיד הנראה לעין לא נרפה מאחיזתנו בחרב המגן. נטפח את עוצמתנו, נבטיח את עתידנו" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם אחר הצהריים (שלישי) בטקס אזכרה לחללי מערכות ישראל בבית יד לבנים בירושלים: "קיום היחיד וחירות הכלל תלויות בנכונות להתייצב כנגד מבקשי נפשנו. רק כך נגן על חיינו, על מולדתנו הפורחת, על ההישגים יוצאי הדופן של מדינתנו, פרי מאמץ הדורות".

רוה"מ פתח את נאומו ואמר: "מדור תש"ח לדור תשע"ח – כבר 70 שנה – ידינו אוחזות בחרב המגן, ובונות את מדינת ישראל. מדור תש"ח לדור תשע"ח – בנינו ובנותינו, שליחי האומה, הודפים בגבורה התקפות אויב. מדור תש"ח לדור תשע"ח – אנו מרכינים ראש לזכר יקירינו, שדמם נספג באדמת המולדת".

"אהובי נפשנו נעקרו מתוכנו" הוסיף נתניהו: "עשרים ושלושה אלף, שש-מאות ארבעים ושישה חללי מערכות ישראל, מאז החלה תחיית עמנו. אליהם מצטרפים אלפי הקורבנות של פעולות האיבה. אין לכך אף פעם מרפא אמיתי. כל משפחה וייסוריה, כל משפחה וגבורתה.

(לע"מ)

"הערבות ההדדית מחברת איש לאחיו: יהודים, דרוזים, נוצרים, מוסלמים, בדואים, צ'רקסים. קשת של אמונות – גורל אחד. קיום היחיד וחירות הכלל תלויות בנכונות להתייצב כנגד מבקשי נפשנו. רק כך נגן על חיינו, על מולדתנו הפורחת, על ההישגים יוצאי הדופן של מדינתנו, פרי מאמץ הדורות".

ראש הממשלה הזכיר את החיילים הנעדרים: "איננו שוכחים לרגע, לרגע אחד אפילו, את נעדרינו – הדר גולדין ואורון שאול, ואנחנו מחויבים להחזרת הבנים הביתה, וגם את אברה מנגיסטו. איננו שוכחים לרגע את פצועינו, ואנחנו מאחלים להם באהבה רבה איחולי החלמה".

נתניהו סיים את נאומו: "משפחות יקרות, גם בעתיד הנראה לעין לא נרפה מאחיזתנו בחרב המגן. נטפח את עוצמתנו, נבטיח את עתידנו, נוסיף לרקום שיתוף פעולה עם הגורמים המתונים סביבנו כדי לסלול דרך לשלום. יהי זכרם של הנופלים, אהובי נפשנו, יקירי ליבנו, נצור לעד בלב האומה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר