אאא

הידיעה הבאה, שפורסמה הבוקר (שלישי) בעיתון 'המודיע', הועתקה כמעט מילה במילה מאתר חדשות ישראלי, אך הכתב-המעתיקן לא הבחין במילה המבטאת מונח מכוער ואסור שהופיעה בידיעה המקורית, וזו התנוססה היום מול קוראי העיתון החרדי.

המודיע, ביטאון 'הסיעה המרכזית' (גור) באגודת ישראל, מדווח על "טרייוון ווייט, פוליטיקאי מוושינגטון, שמנסה כעת להסביר תרומה שהעניק למטיף המוסלמי האנטישמי לואיס פרחאן".

בהמשך, כך העיתון, "פיזר ווייט אמירות אנטישמיות, כשבין היתר אמר ש'יהודים בעלי כוח' הם אויביו והאשים את היהודים בהוליווד ב..." - וכאן באה 'נפילה' מביכה במיוחד, שגרמה בוודאות לתחושת אי נוחות בקרב הקוראים הנאמנים.

כידוע, 'המודיע' הינו העיתון השמרני ביותר מבין שלושת הביטאונים החרדיים היומיים המופיעים כיום, ובעובדה זו הוא אף נתלה לאחרונה כדי לנמק מדוע הוא השמיט ממודעה של 'קופת העיר' שהתפרסמה בו, את שמו של עיתון 'המבשר'.

2 הגרסאות במודע ה הפרסומית. מימין, 'המודיע'
2 הגרסאות במודעה הפרסומית. מימין, 'המודיע'
הגדלה

"כמו שאנו לא מפרסמים מודעות ללא מספר כשר", נכתב בהודעה מטעם מערכת הביטאון, "כך אנו לא מפרסמים שם של עיתון אשר נשלח מדי יום לאנשים במייל ובווצאפ למרות שאין רוח כל אדמו"רי ורבני החסידות ממכשירים אלו".

הבוקר כאמור, בטעות כמובן, שמרנות העיתון נפגעה משהו...