פרסום ראשון

לקראת הבחירות בי-ם: גפני ורבני התנועה בפגישה ראשונה

לאחר שבכירי 'שלומי אמונים' החלו בהרצת יוסי דייטש כמועמד חרדי מוסכם לראשות העיר ירושלים בבחירות המתקרבות, יו"ר דגל התורה נועד היום לפגישה ראשונה עם רבני התנועה בענין (חרדים)

ח"כ משה גפני עם הגר"ד כהן (באדיבות המצלם)

פרסום ראשון: יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני נפגש בשעה האחרונה לפגישה ראשונה וממושכת עם ראש ישיבת חברון הגאון רבי דוד כהן והגאון רבי ברוך סולובייצ'יק, חברי ועדת הרבנים של 'דגל התורה' בירושלים, במעונו של הגר"ד כהן.

ל"כיכר השבת" נודע, כי הפגישה עסקה בנושאים מוניציפאליים כלליים, ובעיקר אלו הנוגעים לעיר ירושלים.

במהלך הפגישה שנערכה למעלה משעה דן יו"ר 'דגל' ח"כ משה גפני עם רבני התנועה, בבקשתה של הנציגות המקומית בבירה לשחרר את תקציב המפלגה של הבחירות המקומיות עבור השקעה בבחירות בעיר, ולא כפי שנעשה בעבר שרוב תקציב דגל התורה הושקע בזירה הארצית.

כידוע, הקרב על הקול החרדי הוא הקרב המשמעותי שצפוי למועמדים בירושלים. החלטה האם להריץ מועמד חרדי יכולה להתקבל רק בעוד מספר חודשים, אך המועמדים כולם בודקים את סיכוייהם על פי תמיכת הגוש החרדי.

כל המועמדים שואפים כמובן לקבל את תמיכת הגוש החרדי כולו, ובכך להגיע לניצחון בטוח. נדבך מרכזי בניצחון חרדי בבירה, היא מפלגת 'דגל התורה' אותה מכווינה ועדת הרבנים המקומית של התנועה.

הגאון רבי ברוך סולובייצ'יק (צילום: אלי קובין)

כזכור, כפי שדווח לראשונה ב'כיכר השבת', המועמד משה ליאון נפגש לפני מספר שבועות עם חבר ועדת הרבנים הגאון רבי ברוך סולובייצ'יק במעונו ברחוב צפניה בירושלים.

נכון לעכשיו, המועמד החרדי הבולט והחזק ביותר הוא סגן ראש העיר יוסי דייטש (שלומי אמונים, אגודת ישראל). דייטש נחשב לאיש עשייה כריזמטי, פופולרי ומקובל על קהלים רבים בירושלים, אך עם זאת, כשהשאלה המורכבת תגיע להכרעתם של גדולי ישראל, יילקחו שיקולים רבים ונוספים שעלולים לפסול אפשרות לתמיכה במועמד חרדי.

פינדרוס ודייטש (צילום: פלאש 90)

בכירי 'שלומי אמונים' מצידם כבר פועלים בכל הכוח על מנת להביא להצבתו של דייטש כמועמד הציבור החרדי בירושלים, אך הבוקר הצהיר מ"מ וסגן ראש העיר יצחק פינדרוס בראיון ל'קול חי' כי רואה עצמו מועמד לראשות העיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר