הנשף המופרך שהביא את הצניעות לברנז'ה

ענקיות פופ וכוכבות טלוויזיה וקולנוע, השתתפו בנשף צדקה בניו יורק בניסיון לייצר דיאלוג בין אופנה ויצירות אמנות דתיות. הלוקים? מ'המכסים' שראינו בתקופה האחרונה (מאמע אופנה)

ריבה רפפורט, מאמע | כיכר השבת |
(צילום: מתוך אינסטגרם)

הנשף הכי אופנתי עד מופרך עלה השבוע על השטיח האדום כאירוע גיוס צדקה, ושפך מליוני דולרים על לוקים הזויים שלבשו צמרת סלבריטאיות העולם. דוגמניות הנשף דאגו לייצג דת וקשר למוזיאון האומנות הניו-יורקי, על ידי שמלות מהמעצבים הבולטים בברנז'ה.

רק שלשום, בשני למאי, נפתח כמדיי שנה נשף ה'מט גאלה' בו כיכבו סלברטאיות שונות. פתיחת התערוכה נערכה במוזיאון המטרופולין הניו-יורקי, כשכמו תמיד, מטרת הגאלה היא לגייס כספי עתק. לא נשתוק ונאמר שכמות עצומה של כסף נשפכה על שמלות המעצבים הכי מוכרים, ומשכה את העיניים של כולנו.

דגל הנושא של הנשף הוא: "גופים שמימיים: אופנה ודמיון". מה עומד מאחורי זה? או-הו. הכוונה ליצור דיאלוג בין אופנה לבית יצירות האמנות הדתית שמוצגת במוזיאון.

הלוקים שהופיעו באירוע הלא רגיל כללו אאוטפיט היישר מארון האפיפיור בוותיקן, לוקים בהשראת יצירות אומנות דתיות, ויצירות האופנה של בתי האופנה המפורסמים ביותר בעולם ביניהם: ורסאצ'ה, דולצ'ה וגבאנה, שאנל, איב סן לורן, בלנסיאגה, ולנטינו.

כך למשל הזמרת ריהאנה, שהייתה חלק ממנחות הערב, והגיעה בלוק כנייסתי:

גם הזמרת לנה דל ריי לא חסכה בצניעות, והרעידה את הנשף עם השמלה הכי 'מכסה' שראינו, אומנם פחות בכיוון של מגן דוד אבל בהחלט קרוב לסולם המלאכים:

בין הסלבריטאיות שנכחו באירוע, בלטו מיילי סיירס, סלינה גומז, ג'ניפר לופז, בלייק לייבלי, קייטי פרי ועוד.

פרנסס מקדורמנד, למשל, בחרה בלוק הכי רגיל שראינו:

כמו שזה נראה, בשנה הבאה יצטרכו להתאמץ יותר מדיי כדי למצוא משהו הזוי יותר. מה שכן, אנחנו נבוא להתרמות יהודיות יותר.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית