גם לאחר הלידה

ארון הבגדים של קייט: איך היא עושה את זה

הדוכסית הבריטית ממשיכה 'להפציץ' בהופעות מוקפדות בטוב טעם, ששוב מזכיר לכולנו את החוש האופנתי המשובח בו היא ניחונה • מאיפה 'יש לה את זה' ואיפה אתן בתמונה (מאמע)

ריבה רפפורט | כיכר השבת |
(צילומי מסך: מתוך אינסטגרם)

מסתבר ש'וונדר וומן' לא לובשת רק שחור, אלא גם אדום: שעות ספורות אחרי שמידלטון ילדה את לואי, ילדה ה-3, ויצאה אל מול המצלמות כדי להכיר לנו את הנסיך החדש לבית המשפחה המלכותית, הופתעו הצופות ברחבי העולם שהמתינו לראות מה תלבש לאירוע המסוקר.

מי מכן שפעה קנאה כל פעם שהופיעו ברשתות החברתיות שיתופים מחייהם הפרטיים של בני המשפחה הללו. אז זהו, שכולכן: מידלטון, מלבד היותה אשת הנסיך בממלכה, היא גם אחת הנשים האופנתיות והעדכניות ביותר בעולם. לא מעט צעירות חולמות להתלבש כמוה, ולא שכחנו שהיא אם לשלושה ונראית הכי 17 שיש...

קייט, ביציאה מלידת כל שלושת ילדיה

אז מאיפה מגיע הכישרון של ה'סלב' להפיל לסתות עם לבוש מנצח? מסתבר, שהדוכסית סיימה לימודי אומנות באוניברסיטת סנט אנדרוז שבסקוטלנד, ועבדה כקניינית בחברת האופנה "ג'יגסו". קייט כנראה הצליחה מספיק בשביל לשבות את לבו של הנסיך הבריטי המבוקש, ומשם קפצה ישר לארון המלוכה - שנתן לה במה חופשית לביטוי טעם האופנה המרשים ביותר שראינו בעת האחרונה.

לא נסתיר את העובדה כי גם התקציב שבעזרתו מבטאת קייט את טעמה האופנתי, תורם רבות לגיוון ארון הבגדים שלה, אך בהחלט יצא לנו להכיר מיליונריות ומפורסמות לסוגיהן ששכחו כי יש להן אחריות מול העוקבות הרבות אחריהן, שמצפות ללוקים מפציצים.

פיליפה מידלטון

ואיך שכחנו לספר קצת על גנים: גם אחותה של קייט, 'פיפה' מידלטון, שהתחתנה לפני כשנה, ממשיכה את מסורת הלבוש האגדי, ותורמת לאופנה.

נשאר רק לנסות לחקות מעט את האחיות מידלטון, ולהתייאש מראש להדביק את פער התקציבים לעומתנו. בינתיים: יש סייל בזארה, רוצו.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית