תלמידות קורס צילום של 'פרוג' ביום צילום לילדים המיוחדים של 'סולם'

אין דבר מרגש מחיוך של ילד, על אחת כמה וכמה חיוך נדיר של ילד מיוחד. תלמידות קורס הצילום של 'פרוג' חוו את הרגע המרגש הזה, ביום צילומים לילדים המיוחדים של 'סולם' - סיוע ועידוד לילד המיוחד (לימודים, שיווקי)

יום צילום לילדים המיוחדים של סולם. (צילום: יחצ)

בסבלנות וברגישות, ובסיוע הצוות החינוכי של 'סולם' השכילו הצלמות להפיק חיוך מאוזן לאוזן מהילדים בני ה-3 שסובלים מעיכוב התפתחותי וחלקם נמצאים על הרצף האוטיסטי. לאחר הצילומים קיבלו הילדים ובני המשפחה אלבום מעוצב עם תמונות איכותיות שלהם.

"אלקנה אובחן על הרצף האוטיסטי. במשך השנה אנחנו עסוקים בלשרוד את היום-יום. במרוץ אחרי הטיפול הטוב ביותר בעבורו, כמעט ונשכח מאתנו יום ההולדת 3 שלו החל בחודש הקרוב. אצל האחים של אלקנה הלכנו לסטודיו מיוחד ועשינו יום צילומים, אצל אלקנה בגלל מצבו המיוחד ובעיית התקשורת ממנו הוא סובל, לא חלמנו על זה אפילו", סיפרה אמו.

בשבוע שעבר התקשרו מ'סולם' (סיוע ועידוד לילד המיוחד) להורים וסיפרו על היוזמה של בית הספר לעיצוב 'פרוג', שצלמות הלומדות בקורס הצילום שלהם, תבואנה לצלם את הילדים שמולאים להם 3 ביום צילומים לקראת ל"ג בעומר. בצירוף אלבום תמונות מעוצב. ההורים הנרגשים שמחו לשמוע על היוזמה החשובה, ובאו עם הילדים לבית 'סולם' לחוות ביחד אתם את החוויה המרגשת של תמונות החלאקה. הגננות גם הם התרגשו וחלקן ויתר על יום חופשי רק בשביל להיות עם הילדים ברגעי האושר. לצלמות הצטרפה גם מנכלי"ת 'פרוג' טובי דיקמן, שלא הסתירה את ההתרגשות לנוכח התקשורת המקצועית שהצליחו הצלמות המקצועיות אסתר רייס, מרים כהן, ללי מינצר ורותם סולימני ליצור עם הילדים המיוחדים, ששיתפו פעולה בשמחה ובהתרגשות עם הצילומים.

"ביום הצילומים הגעתי ל'סולם' וראיתי את הצלמות שנסחבו עם כל הציוד הנלווה, למרות שעשו זאת בלי לקבל תמורה על העבודה שלהם. הם התמסרו לילדים בצורה שלא תאמן, והצליחו להוציא מהם חיוכים מדהימים. אלקנה שלי היה מרוגש כמו שלא ראיתי אותו הרבה זמן", תיארה בהתרגשות אמו של אלקנה.

טובי דיקמן מנכלי"ת בית הספר לעיצוב 'פרוג': "יש רגעים בחיים, שמעניקים משמעות אחרת לעשייה שלנו. אנחנו מלמדים צילום מקצועי ואיכותי בשביל הפרנסה או בשביל האובי, היכולת לקחת את העשייה הזאת ולכוון אותה לטובת הילד המיוחד, יוצקת משמעות אחרת. התרגשתי לראות את הילדים המיוחדים האלה הנשמות הטהרות, שבעזרת הצוות של 'סולם' והסבלנות וההשקעה של הצלמות, מחייכים למצלמה ונהנים מכל רגע. כמה נחת יש ברגעים אלו!".

אסתר ארנסטר מנכלי"ת 'סולם': "לראות את הרגישות של הצלמות של 'פרוג' ואת היחס שהפגינו כלפי הילדים המיוחדים שלנו, מלמדת שב'פרוג' נותנים להם מקצוענות עם נשמה. השמחה של הילדים וההורים היא משהו שריגש את כול הצוות של 'סולם'. הכוח לעשות דברים בשיתוף פעולה, מעניק עוצמה וכוח באיכות אחרת לטיפוח והטיפול בילד המיוחד. אני מודה להנהלת 'פרוג' שנרתמה למיזם החשוב הזה, שכולו נתינה מכל הלב לעלות חיוך על פניהם של הילדים המיוחדים".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית