שבועות ב"כינר" עם קצין החיזבאללה שהפך לגר צדק

רוצים לחוות את חג השבועות באווירה הקסומה של הכנרת? מלון 'כינר-גליל' מציע לכם חווית חופשה משודרגת עם ערך מוסף לנשמה. חופשה בשבת-שבועות ב'כינר' בשילוב הרצאה מרתקת של מי שהיה קצין חיזבאללה ועשה את כל הדרך מלבנון ועד שנעשה גר צדק (תיירות, שיווקי)

מלון כינר. (צילום: יחצ)

במהלך שבת-שבועות, יתארחו בבית המלון רבנים ידועים אשר יעבירו הרצאות מרתקות ומאלפות, שיכניסו אתכם לאווירה של קבלת התורה. נקודת השיא היא הרצאתו של קצין החיזבאללה, שהפך לגר הצדק. אברהם סיני עשה את כל הדרך הארוכה מכפרי בקעת הלבנון, ועד לישיבה בצפת.

אברהם סיני נולד למשפחה מוסלמית שיעית בשם איברהים יאסין. בילה חלק מחייו בכלא החיזבאללה, והפך מאוחר יותר לסוכן כפול שריגל עבור ישראל. סיפורו המרתק כולל פעילות סודית ומסוכנת שביצע למען ביטחון המדינה. לאחר שקיבל מקלט מדיני בישראל, החליט לחלוק את גורלו עם העם היהודי ועבר גיור כדת וכדין יחד עם אשתו וחמשת ילדיו. את הסיפור המרתק מלא התובנות וההשראה, יחלוק אברהם סיני עם האורחים בבית המלון.

לצד הערך המוסף, מציעים לכם ב'כינר' חוויה קולינרית במנעד רחב של טעמים, מותאמים לשבת ולחג השבועות שבאה לאחריה. ארוחות גורמה כמיטב מסורת האיכות של מלון 'כינר'. החוויה הקולינרית והשירות האישי, הם חלק ממעטפת אירוח משודרגת שמציעה כיום מלון 'כינר'. בתקופה האחרונה עובר מלון 'כינר' תנופת התחדשות, הכוללת שיפוץ נרחב של אגפי המלון, והתאמתם לקו העיצוב המודרני והחדשני של 'כינר. המרחב הציבורי של בית המלון, עוצב מחדש בידי מעצבים ואדריכלים יידועי שם, כחלק ממהלך כולל של הנהלת המלון, להצעיד את חווית האירוח במלון צעד אחד קדימה.

השירות הייחודי של המלון, שהפך לסמל המסחרי של מלון 'כינר', מלווה כל השנה את אורחי המלון הזוכים ליחס אישי ושירות ברמה הגבוהה ביותר. הנהלת המלון מעניקה תשומת לב מיוחדת למילוי הדרישות המיוחדת של ציבור הנופשים הדתי והחרדי. כל זאת, תוך הקפדה על כללי הכשרות המחמירים שנהוגים במלון.

חופשת גורמה בכנרת כשרה למהדרין | מלון כינר | לחצו כאן >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר