צעדים ראשונים בדרך לחיוך מושלם

כידוע, השיניים והחניכיים הן הראשונות להיחשף בחיוך. לכן, בריאותן היא הכרחית לא רק לבריאות הכללית אלא גם למראה החיוך. הרגלי היגיינה נאותים וביקורים תדירים אצל רופא השיניים והשיננית יקנו לכם את הצעד הראשון אל עבר עתיד מחויך (צרכנות, שיווקי)

קולגייט. (צילום: יחצ)

אם צבע השיניים שלכם אינו מוצא חן בעיניכם ואתם מייחלים לשיניים לבנות יותר, דעו שאתם לא לבד ומדובר בדרישה נפוצה למדי. צבע השיניים משתנה עם הזמן ותלוי לרוב בהרגלי ההיגיינה שלנו ובהרגלים נוספים כגון עישון לדוגמא, אשר פרט לנזקים הבריאותיים גם מכתים את השיניים.

צבענים (פיגמנטים) אשר נמצאים במזון והשתייה שאנו צורכים נספגים לשכבת השן החיצונית וממסכים את שקיפותה הטבעית. צריכה מוגברת יחסית של יין, תה, קפה וכו', רק מזרזת את התהליך. כיום השיטות להסרת הכתמים ולהלבנת השיניים פשוטות ונגישות יותר מאי פעם. בהתייעצות עם רופא השיניים, תוכלו לקבל טיפול מרפאתי או ביתי בדרך אל החיוך המושלם.

אנשים שמחייכים יותר ובעלי חיוך יפה יותר נתפסים בעיני אחרים כאנשים נעימים יותר ובריאים יותר, והביטחון העצמי שלהם הוא ללא ספק גבוה יותר. בנוסף, חיוך הוא מדבק וזה מוכח מדעית. כאשר אדם מחייך אלינו, המוח שלנו משדר לשרירי הפנים להימתח באופן אינסטינקטיבי, ואנו מגיבים בחיוך חזרה כמעט מיד.

שיטות ההלבנה הנפוצות כיום

הלבנה מרפאתית – בשיטה זו הרופא מבצע במרפאה את תהליך הלבנת השיניים באופן מבוקר. לרוב מדובר בהליך יחסית יקר יותר, אך התוצאות מתקבלות תוך זמן קצר.

הלבנה ביתית – בשיטה זו תקבלו מהרופא פלטות שקופות שהותאמו במיוחד לצורת השיניים שלכם וחומר הלבנה לשימוש ביתי. הרופא ידריך אתכם כיצד להשתמש בחומר ותידרשו להשתמש בו מדי יום למספר שעות עד לקבלת הגוון הרצוי. התוצאות מתקבלות בדרך כלל תוך שבוע עד שבועיים.

דרך נוספת להלבנה ביתית היא שימוש במשחות שיניים ייעודיות להלבנה. ישנן משחות שיניים המכילות בנוסף לפלואוריד המחזק את השן ומונע עששת, גם חומרים המסירים כתמים ממשטחי השיניים וכתוצאה, מעניקות לשיניים מראה בוהק ולבן יותר.

לדוגמא, משחת השיניים של קולגייט אופטיק ווייט, Whiten & Restore המביאה למראה גוון אחד לבן יותר תוך שבוע! המשחה מסירה כתמים בבטחה ממשטח השן ומסייעת בהשבת חוזק אמייל השן. לשיניים חזקות ובהירות מדי יום.

לסיכום, בפעם הבאה שאתם רוצים לעשות להרגיש טוב יותר – פשוט תחייכו.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר