בגדים לחג: אם לבן בשבועות אז בסטייל

הלבן מזכיר לנו את האביב שבפתח, את מעוף הפרפר הלבן, את תחושת הרעננות, הניקיון. ואם מדברים על מעוף הפרפר אנחנו מגיעים ישר לפרחים. לבן מה לעשות הוא גם צבע שלא מוותר לנו, הוא בהחלט מבליט יותר, וצריך לדעת איך ללבוש אותו נכון (אופנה, שיווקי)

לבן בשבועוץת. (צילום: יחצ)

ישנם בדים לבנים משמינים, כן, כן, משמינים. אבל בדים נכונים, ובדי תחרה לבנים בהחלט יכולים לטשטש ולתת לנו את המראה הנהדר והמחמיא לקיץ.

צבע לבן יבלוט יותר על רקע כהה, וגם שמנה לב, הלבן עשוי משלל צבעים, לבן בוהק, לבן שמנת, לבן פנינה.

אם בעבר פחדתי לקנות שמלה לבנה לילדות הקטנות שלי, שהרי גיליתי שההפך הוא הנכון, שמלה לבנה מבד איכותי, כביסה אחת טובה, ואפילו חומר מלבין, והרי לנו בגד ללא רבב,

הרי לכן מספר טיפים שהעניקה לנו הסטיליסטית ומעצבת האופנה אלישבע קסטנבוים ללבישת בגדים בצבעי הלבן:

הקפידי על גזרה נכונה, אל תלבשי גזרות צמודות מדי בצבע לבן, ומצד שני על תגזימי עם עודפי בד.

הקפידי לבחור בד לבן עבה יותר שהנפילה שלו עדינה.

הצבע הלבן כאמור מחמיא לכל סוגי העור, נצלי את הבגד הלבן והתאימי לו אקססוריז צבעוניים. תיק צבעוני, שרשרת ססגונית.

וההפך, החלטת ללבוש בגד צבעוני אפשר בהחלט להוסיף אקססוריז לבנים.

ברשת רנואר מצאנו פריטי לבוש לבנים וחגיגיים. תוכלי לשלב אותם בקיץ הקרב.והחידוש של הקיץ, ברשת רנואר ליין חדש של חולצות לבנות לגברים, אופנתיות במיוחד כדאי לנסות.

ואיך אפשר בלי הנעליים הלבנות, סנדלים מקסימים , אופנתיים ונוחיםשל weshoes קחו את כל הלבן המבהיק אותו ותשלבו אותו עם הדפסי פרחים, עליונית פרחים עם חצאית לבנה, וההפך, ג'קט פרחוני שיהפוך כל שמלה לבנה לחגיגה, נעליים פרחוניות שישדרגו את הלבן הלבן הזה.

איזה כיף לנו, חג הפרחים הגיע.

הוספנו לכם גם טיפים לאיפור לבן:

טיפים לאיפור לבן לשבועות| מאת נטע סקלי, סניור ארטיסט MAC

לבן מוסיף שיק ואלגנטיות באיפור כמו גם באופנה והוא 'הצבע הבולט לעונת הקיץ.

הוא נראה ספורטיבי ורענן (כמו תלבושת טניס), אלגנטי וקלאסי (חולצה גברית לבנה ומגוהצת היטב) או רומנטי ונשי (כמו שמלת כלה) כמו פרנץ' מניקור לפנים.

חמישה טיפים לאיפור לבן -

1. פריט החובה לעונת הקיץ הקרובה היא צללית לבנה - במקום המיקום המסורתי בעצם בגבה והגימור המבריק, בחרי בצללית מאק ובחרי לה מיקום חדש ומודרני: במרכז העפעף התחתון בלבד או בזוית הפנימית של העיין בסמוך לאף.

2. שימוש נוסף בצללית מאט לבנה יכולה להיות להארה ברם עצמות הלחיים. שימי לב, כי הארה כזו תתאים במיוחד לבהירות עור.
ככל שגוון העור שלך כהה יותר, תוכלי לבחור לחילופין בגוון עור כמו בייז' בהיר וצהבהב במקום לבן על מנת שלא ליצור ניגוד חזק מדי עם גוון העור הטבעי.

3. עפרון לבן גם הוא מוצר אשר נעשה בו שימוש רב הקיץ - שרטטי איתו קו איליינר בסמוך לקו הריסים העליונים. מברשת זוית תעזור לך להחליק את החומר וליצור צורת קו דק ותוכלי לאחר מכן ליטול בעזרתה מעט מן הצללית הלבנה ולקבע את טקסטורת הקרם של העפרון בעזרתה.

את העפרון הלבן ניתן אף לטשטש ולעשות בו שימוש כבצללית או להניח בקו המים התחתון של העין ולטשטש ליצירת בהירות וביטול אדמומיות.

4. הגרסה ה'צבעונית' ללבן - מעל העפרון הלבן המטושטש על העין אפשר להניח בתנועות הצמדה צללית צבעונית ליצירת גרסת הפסטל שלה. גווני פסטל כמו לילך, אפרסק, וורוד ולוונדר הם גוונים מרכזיים לעונה באיפור כמו גם באופנה.

5. הורסיה המטאלית הקרובה ביותר ללבן היא כסף. אם את מעדיפה גימור מבריק יותר אשר יצור אפקט דומה ללבן, כסף תהיה בחירה עדכנית ואופנתית העונה. נסי פודרה כסופה בתפזורת כצללית או הארה, לערבוב בלק שקוף או גלוס או מעל עפרון לבן כאיליינר.

נעליים של weshoes
מרשת weshoes
מרשת weshoes
מרשת weshoes
מרשת weshoes
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית