טיפים להתפתחות מוטורית מאת סימילאק למהדרין

ההתפתחות היא חלק חשוב ומשמעותי אצל תינוקות. חשוב לזכור כי לתזונה של התינוק, בפרט בחודשי חייו הראשונים, ישנה השפעה גדולה ביותר על התפתחותו, כעת וגם בהמשך חייו (צרכנות, שיווקי)

סימילאק (צילום: יחצ)

הורים רבים מעוניינים מאוד לסייע לתינוקן להתפתח בצורה הטובה ביותר, הן דרך התזונה והן בדרכים נוספות. רונית דוייב, המנהלת המדעית של אבוט ישראל, יצרנית סימילאק למהדרין מגישה טיפים ועצות שיעזרו לתינוקכם להתפתח בצורה הטובה ביותר:

  • הציגו לתינוק חפצים המונחים בקרטון ביצים ריק ועודדו אותו להוציאם. התינוק מתרגל בצורה זו שימוש מופרד באצבעותיו (אחיזת צבת).
  • הסבו את תשומת לבו של התינוק לחפץ מעניין בקרבתו, אך מחוץ להישג ידו. כאשר הוא מנסה להגיע אליו, אל תמהרו להגיש לו אותו. אם התינוק מתקשה, קרבו מעט את החפץ כדי לעודדו לניסיון נוסף. בצורה זו מתרגל התינוק שילוב יכולות מוטוריות (למשל, התכופפות קדימה בשילוב הושטת יד).
  • הושיבו את התינוק מול קופסת פלסטיק ריקה, שבו מולו וזרקו לתוכה חפץ. עודדו גם את התינוק לזרוק, אך הניחו את חפצי הזריקה בסמוך לו, מצדדיו או מאחוריו. בצורה זו ייאלץ התינוק להפנות לעברם את פלג גופו העליון ויתרגל תנועה צירית.
  • למדו את התינוק לזחול אחר צעצוע מתרחק. בהדרגה הוסיפו מכשולים בדרכו. הניחו כריות שעליהן יש לטפס, קופסאות קרטון שיש לעקוף או כסאות שתחתיהם יש לזחול. בסוף המסלול ניתן להציב מראה או הפתעה אחרת. פעילות הרפתקנית זו משפרת את מיומנויות הזחילה.
  • החזיקו את התינוק משני צדי גופו, כשפניו מופנות אליכם, והניפו אותו באוויר. העלו והורידו אותו במהירות יחסית.
  • שכבו על גבכם, הניחו את התינוק על רגליכם והחזיקו בידיו. הניעו את רגליכם כך שהתינוק יונף מעלה ומטה. פעולות אלו יגרמו לתינוק למתוח את ראשו, גבו מתניו ורגליו.

מחקרים רבים הוכיחו כי לתזונה של אדם בתחילת חייו יש קשר הדוק ליכולותיו הקוגנטיביות ולהתפתחות המוח שלו והיא בעלת השפעה משמעותית ביותר על המשך חייו. מחקרים נוספים מראים שחסרים תזונתיים ממושכים בתקופת החיים הראשונה, כגון חוסר בחלבון, ברזל וויטמינים נוספים, עלולים להשפיע על היכולות הקוגנטיביות של התינוקות בהמשך חייהם.

סימילאק למהדרין הוא הפורמולה למהדרין שהוכחה כמסייעת להתפתחות קוגנטיבית של תינוקות בשבעה מדדים שונים, בזכות ההרכב הייחודי המועשר בכל השלבים בחומצות שומן LC-PUFA מסוג אומגה 3 ו-6. הפורמולה הייחודית של סימילאק למהדרין מגובה במאות מחקרים ומאפשרת לכל אם להיות בטוחה שהיא מעניקה לתינוקה את הטוב ביותר לגדילתו ולהתפתחותו

תוכן הכתבה באדיבות רונית דוייב, המנהלת המדעית של אבוט ישראל, יצרנית סימילאק למהדרין

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר