מוגזמת או הכי פשוטה שיש: איזו חתונה את?

עונת החתונות כבר כאן וזה הזמן לבדוק מה הטרנדים השולטים. אילו אולמות, שמלות, תסרוקות הולכות עם כל סטייל - ולגבי חתנים? אנחנו כבר סומכות עליכן בנות (חתונות)

ריבה רפפורט | כיכר השבת |
כל חתונה והסטייל שלה (צילום: מתוך הפייסבוק של ChanaBlumesPhoto)

אופנת החתונות הישראלית לא כובלת אותנו בסטייל חתונות אחד וגם בתחום הזה יש גיוון, מבפנים ומבחוץ. בקיץ הקרוב מסתמן שישלטו ארבעה טרנדים עיקריים שנמצאים איתנו כבר כמה עונות ומוסיפות טאצ' מעניין לחתונות הקלאסיות.

1. הכי פשוטה שיש

סטייל אורבני של שולחנות מעץ מלא בלי מפות, אולם במראה טבעי, הרבה צמחיה, וגינה חיצונית ירוקה לא פחות.

הכלה תלבש שמלה פשוטה יחסית, ללא נפח, ותופיע במראה שיער טבעי ובלי יותר מדי איפור.

2. שואו. המון שואו

אולמות חשוכים וענקיים, משחקי אורות צבעוניים מהתקרה, השקעה רצינית שתתמקד בפנים האולם ופחות בחוץ.

בהתאם לאווירת השואו, הכלה, וככל הנראה גם המלוות שלה, יבחרו בשמלות בומבסטיות ויעטו איפור נוצץ ובולט עם יותר שכבות כדי שהמצלמות יתפסו אותו בתאורה הכהה.

3. רטרו

יש כאלו שדווקא רוצות להתחתן באווירה היסטורית ומעניינת יותר. אולמות בעיצוב מלכותי, אבנים עתיקות, שנדלירים גדולים, שולחנות עם מפות מסוגננות וכמה שיותר עששיות.

האירוע עצמו יהיה יותר אינטימי ויכיל עד 200 איש פחות או יותר. הכלה תלך על שמלת וינטאג' שמלות באווירה עתיקה מבדי תחרה עדינים.

4. חתונה יהודית

לא מעט כלות בוחרות להודות לה' על החצי השני הכי קרוב שאפשר ומתחתנות בבתי כנסת מפוארים, עתיקים או אפילו פשוטים כי עצם הכוונה מפוארת.

במקרה זה דווקא אין סטייל אחיד אלא כל בית כנסת והעיצוב שלו, אך רוב הסיכויים שהאירוע ירגיש כמו חתונת רטרו עם טוויסט קדוש יותר.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית