הערב זה קורה: תצוגת העל 'טראנק שואו'

הוט קוטור, טראנק שואו, שמלות כלה, ערב, עיצוב אישי לכל גזרה וטעם. מודדות בכל פינה והזמנות במקום על הדוגמנית. כל זה הערב במלון קראון פלאזה. אופנת העל של מירי קלה הולכת להפיל מסכים, זה מה שיהיה (אופנה, שיווקי)

תצוגת העל טראנק שואו. (צילום: יחצ)

עיצובים מטורפים על במה אחת הולכים לעלות על דוגמניות עם עקבים בדיוק הערב. ב31.05, זוהי תצוגת אופנה שלא ראיתם בישראל ואפשר לאמר שחיכו לה חודשים. מה זה טראנק שואו? ראיון עם המעצבת הכי גדולה כמה שעות לפני פתיחת השערים.

טראנק שואו מטיילת בחו"ל בשמלות כלה, בארץ היא עלתה רמה

צילום: יחצ

לראשונה בארץ: טראנק שואו? הביטוי הכי לא מוכר באופנה הישראלית, אולי כי זהלא קרה בישראל. טרנק שואו הוא כשבתצוגה עצמה האורחות יכולות להזמין על הדגומנית את השמלה. וואו ואיך?

על הכיסאות יחכו לצופות התצוגה קטלוגים של כל הדגמים ויחד עמם ברושור ובו הסבר מדויק למדידת גוף אישית. לערכה יצורף סרט מידה אישי. אישה שבכל זאת תרגיש שאינה בטוחה במדידה שלה, תוכל להיעזר באחת המודדות של מירי, שיסתובבו באירוע. בחו"ל הטראנק שואו שייך לאופנת השמלות כלה. ובארץ לא קיים בכלל. מה שמירי עשתה, הוא סטארט אפ לעולם האופנה הדתי והחילוני.

צילום: יחצ

מלבד הטראנק שואו שלובש בתצוגה הראשונה שלו בישראל: שמלות ערב, שמלות מפוארות לאו דווקא לאירוע, ולא רק שמלות כלה. מירי משנה את הכללים באופנה - בד"כ מעצבות ביגוד צנוע מגיירות טרנדים חילוניים והפעם הצעד של מירי הפוך.

היא הראשונה שמביאה לארץ את הטראנק שואו. ולא פחות מזה: גם העלות היא עלות בכורה, המחירים שיוצגו הערב על תווית בשמלות שילבשו הדוגמניות הם לא המחירים שיצאו אח"כ אלא מחירים חד פעמיים לכבוד התצוגה הערב. אחרי שאורחת תזמין את השמלה תוך עשרה ימים ההזמנה תחכה לה בבית.

יותר מדיי התחשבות: הדוגמניות יציגו את כל המידות והצבעים על הבמה. מה נשאר לנו לעשות?

"לפעמים את רואה בגד על דוגמנית בתצוגה וממש לא יודעת איך הוא יראה עלייך כי את לא מידה 36", מסבירה קלה, זה המקום לכל אחת לדמיין בדיוק איך הבגד יראה עליה ולא באילוסטרציה אלא מציאותית על הדוגמניות.

"החלטתי להעלות דוגמניות במספר מידות. אם יש לי שמלה בשלושה צבעים, אני אעלה שלוש דוגמניות שונות, כל אחת תלבש צבע אחר ומידה אחרת, כדי שנשים יקבלו הבנה, איך יראה עליהן הבגד במידה 44 לדוגמה". קונספט שלגמרי ידידותי עבור כולן.

קלה כבר 15 שנים בתחום, מלבישה אלפי נשים דתיות, חילוניות, מכל סוג בעיצובים המיוחדים שלה, בהוט קוטור (שמשמעו אופנת עילית, עיצובים שנתפרים אישית ומהמרכיבים הכי יוקרתיים), אחרי שעברה ביג טיים את אחוז החסימה לעיצובים המרשימים היא החליטה לצלול לאופנה צנועה.

"אני עצמי אומנם לובשת מכנסיים אם כי מקפידה על צניעות מכבדת", מסבירה מירי שהגיעה מבית מסורתי מאוד ויודעת הרבה על דת ומסורת", נשים חילוניות לא פחות מדתיות מכורות לעיצובים המכובדים, הצנועים והיפיפים של קלה.

זה הזמן להנות מאופנה שיש בה הכל, יופי, צניעות, סטייל, קוטור והמון אהבה. מתחילים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית