לקראת בין הזמנים: חווית קיץ משודרגת ב'כינר'

לקראת ימי הקיץ וחופשת בין הזמנים, מציעים ב'כינר-גליל' למגזר החרדי, חווית חופשה משודרגת המשלבת הנאה ורוגע עם כשרות והידור. האירוח ברמה הגבוהה ביותר, מעניק לכם חופשה איכותית ומפנקת, עם מגוון רחב של אטרקציות שנבנו בהתאמה למגזר החרדי (תיירות, שיווקי)

מלון כינר. (צילום: יחצ)

השנה הנופשים במלון, ייהנו מתנופת ההתחדשות שחווה המלון בחודשים האחרונים.

המרחב הציבורי במלון, קיבל במלון 'פנים חדשות'. מסדרונות בית המלון זכו לתשומת לב מיוחדת, במסגרתם שופצו המסדרונות ועוצבו מחדש בהתאמה לקו המודרני והחדשני השולט כיום במלון. תנופת הפיתות ורוח החדשנות לא עוצרת בין כותלי המלון, והיא נמשכת גם אל בריכת המלון, שגם היא פותחה ושוכללה ועומדת כיום בסטנדרטים הגבוהים של בית המלון.

השיפוץ במלון נעשה בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ותוכנן על ידי מעצבים ואדריכלים מפורסמים, כחלק מתפיסת העולם של הנהלת 'כינר' לשדרג את חווית האירוח בבית המלון, לרמה הגבוהה ביותר.

אורחי 'כינר' זוכים לחוויית אירוח הכוללת יחס חם ואישי לצד שירות אדיב ומקצועי, שמעניק שהות מהנה ומושלמת ביותר. ההורים והמבוגרים נופשים בצורה אמתית ביותר במלון – מקבלים שעות של מרגוע ושקט בחדרי המלון המפוארים והמאובזרים אל מול ים הכנרת, וכן זוכים להעשיר בידע ועניין בתכניות והרצאות מרתקות.

לעומתם, הילדים מכל הגילאים, נהנים במלון 'כינר' משפע אדיר ומגוון של אטרקציות לכל אורך שעות היממה. סדנאות יצירה; סדנת בועות; טיסות בשמי הכינרת; הופעת זמר; מקהלות; תחרות זמר הקול הבא של 'כינר'; מופע להטוטים מרהיב; קרקס ברזילאי, אפריקאי; מופע בלונים; סדנת בובות; סדנת מתופפים; מופע סטנד-אפ ועוד.

צוות המלון עמל על הכנה מדוקדקת של חופשה מושלמת הכוללת חוויה הקולינרית עשירה, חדרי המלון מפוארים ושפע אטרקציות. דגש מיוחד ניתן על שירותי הניקיון והתחזוקה של בית המלון, במטרה להשרות אווירה נעימה לאורך כל השהות בבית המלון. צוות מורחב של בית המלון, עומד לרשות האורחים במשך כל היממה. במקביל זוכים האורחים ב'כינר לבתי כנסת, אוצר הספרים ובית המדרש, יש גם בתוככי המלון מקווה מפואר ויוקרתי.

הנופשים החרדים השוהים במלון כינר בימות הקיץ וחופשת בין הזמנים, נהנים גם משפע קולינרי עשיר ויוקרתי במגוון טעמים המוגשים בכל ארוחה. האוכל ב'כינר' הינו בכשרות המהודרת ביותר. כל תהליך הייצור, הבישול והאפייה של מטעמי המלון, נמצאים תחת פיקוח הלכתי מהודר וצמוד.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר