חייבים לישון עם מזגן? אל תשלמו יותר!

בשנים האחרונות הפך מיזוג האוויר לחלק בלתי נפרד מחיינו. כיום ההתלבטות היא לא לבחור האם יש ביכולתנו לרכוש מזגן אלא איזה מזגן עדיף? וכמובן, ככל שניתן לחסוך הרי זה משובח. שכן אין דבר רכישת המזגן דומה לתשלומי החשמל שנצטרך לשלם מעתה ואילך (צרכנות נכונה, שיווקי)

לישון עם מזגן. אילוסטרציה (צילום: יחצ)

ענקית המיזוג 'אלקטרה' שצועדת עם המגזר החרדי לאורך עשרות שנים מבלי להתפשר על הטוב ביותר, מציעה מזגן מהפכני שיעזור לכם לישון בשקט, ולא רק בגלל הקור הנעים בבית. אלקטרה פלטינום AAA, המזגן השקט, העוצמתי והחסכוני ביותר! על לילה שלם של מיזוג תשלומו 1 ש"ח בלבד! קראתם היטב. שקל אחד ללילה של הדלקת מזגן.

אלקטרה פלטינום AAA בעל מערכת להשבחת אוויר, בעל פיזור אוויר אופטימאלי בחדר לקירור אחיד, פעילות שקטה, וכמובן זוכה לאמינות של חברת 'אלקטרה' במשך יותר מ-70 שנה, עם שירות ואחריות ללא פשרות.

מאלקטרה נמסכי כי "אנו מאמינים שהצרכנים שלנו צריכים לקבל את הטוב ביותר, הן באיכות המוצרים, הן בשירות שהם מקבלים, והן בכל הליווי סביב הרכישה – כולל חיסכון בהוצאות החשמל עד כמה שניתן, ועכשיו זה ניתן: אל תשלמו יותר מ- 1 ₪ ללילה על שימוש במזגן! (תחשיב החשמל ל-7 שעות ב-25 מעלות בחדר שינה ממוצע של 10 מ"ר)".

לאחרונה, לאחר מאמצים שנמשכו על פני שנים, שכל מטרתם טובת לקוחות שומרי תורה ומצוות, קיבלה ענקית המיזוג 'אלקטרה', הנושאת כשרות מטעם המכון המדעי טכנולוגי להלכה בראשות הרב הלפרין, את כשרות הבד"ץ של הרב אברהם רובין, לרוב סדרות מזגני 'אלקטרה' המאושרים לשימוש בשבת למהדרין.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר