בוגורת י"ב:

קריירת ניהול, פרסום, ושיווק מחכה לכן

אם עד היום לימודים מקצועיים, השתלבות בשוק העבודה ושמירה על השקפה יהודית ביחד היו רק שמועות - סוף סוף הן יורדות לקרקע. סמינר "רבבה" מזמין את בוגרות י"ב להיכנס לצמרת הזירה העסקית, שיווקית, והניהולית בתכנית המותאמת לבוגרות סמינר וברוח התורה (לימודים, שיווקי)

לומדות להצליח. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

לא מעט בוגרות תיכון חרדיות מגיעות לתחנת 'אין מוצא' כשהן רעבות לפרוץ בעולם העסקים, השיווק והפרסום. יותר מזה: הן עלולות לרדת מהרעיון כי מה יותר חשוב מההשקפה שתישאר בטוחה, ולא תעמוד למבחן במקום מעורב.

סמינר 'רבבה' נועד בדיוק לך - המעוניינת ללמוד במקום תורני ללא פשרות מבלי לותר על הכשרה מקצועית בתחום העיסקי. הלימודים בסמינר הכוללים לימודי ניהול, שיווק ופרסום בשילוב לימודי יזמות עסקית שיאפשרו השתלבות מוצלחת בתעסוקה בתום שנת לימודים אחת בלבד.

לומדות להצליח | קריירת ניהול | פרסום | שיווק | לפרטים לחצו כאן

התכנית מציעה לבנות מלבד התפתחות מקצועית, גם התפתחות אישית, רוחנית ותורנית והכנה לבית היהודי, כך שיותר מכל, סמינר רבבה הוא חממה תורנית.

בין מבחר הנושאים התורניים שיועברו במהלך התכנית נמנים מבחר לימודי היהדות בהיקף נרחב בתחומים המהותיים לבניית עולמה הרוחני של בוגרת סמינר כמו: סוגיות בהשקפה, הבית היהודי, לימודי הלכה לבת ישראל, ועוד.

הנה סיור קצר בתכנית הלימודים של רבבה, הכוללת:

לימודי ניהול - העולם צריך מנהלים שיהיו בעלי כישורים ומסוגלות לקבל החלטות מורכבות, לרתום, ולביא לתוצאות משמעותיות לאורך זמן. רבבה מעשירה את הסטודנטיות בלימודי ניהול מקצועיים שיעזרו להן להשתלב בשוק העבודה במהירות.

לימודי שיווק- כל המעוניינות להשתלב בתפקידי שיווק ורוצות להעשיר את ארגז הכלים שלהן בכאלה חדשניים, מוכרים בגדול, ואמינים. 'רבבה' היא הכתובת לתחום שלא מעט בוגרות זכו לקבל בו תפקידים בכירים בעולם השיווק.

ולימודי קידום מכירות- קידום מכירות הוא מונח שמתאר מהלך שיווק משלים לפרסום. תהליך זה מכונה בעולם הפרסום גם בשם שלוש מאות שישים מעלות מתוך כוונה לתאר אותם כמשלימים את מעגל הפנייה לצרכנים.

בלי קידום מכירות, שגם אותו רבבה מציעה כמסלול לימודים - עסקים לא באמת יוכלו להתקדם ולהשיג עוד לקוחות.

הרשתות החברתיות רוויות בהצעות למשרות פרסום ושיווק - המקצוע הכרחי בכל עסק כך שמשרות של קידום מכירות ושיווק מופנים לכל סוגי האוכלוסייה. חברות ובעלות מוצר לא מפסיקות לחפש אנשים נוספים ש"יעשו את זה טוב". אז אם אתן בעניין, קחו חלק.

מה עם השמה? התלמידות זוכות בסוף הלימודים לא פחות מ ב-2 תעודות: אחת בלימודי שיווק, פרסום ומכירות והשנייה ביזמות עסקית. שתיהן מאושרות ע"י משרד הכלכלה, ולא רק. בוגרות המעוניינות להמשיך לתואר במדעי החברה והרוח באוניברסיטה הפתוחה יוכלו לשלב לימודי תואר אקדמי. גם תעודה בתחומים מבוקשים וגם תואר אקדמי מבלי להתפשר על רוחניות. נשמע מדהים..

לומדות להצליח | קריירת ניהול | פרסום | שיווק | לפרטים לחצו כאן

הבוגרות משתלבות במשרות נבחרות בסיוע הצוות החינוכי והמקצועי של הסמינר ובשיתופי פעולה עם ארגוני השמה, כך שהסמינר ידאג להעניק את הכלים והיכולות ליישום והתנסות כדי להיקלט במקומות עבודה ראויים ואיכותיים.

התוכנית המצליחה בשילוב לימודי תעודה ולימודי השקפה, מהווה "רבבה" דרך אולטימטיבית לבנות צעירות, להכנה לשוק העבודה ולחיים של תורה.

לומדות להצליח | קריירת ניהול | פרסום | שיווק | לפרטים לחצו כאן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר