ביקוש שיא לנופש המלכותי של חברת 'טראוול מייקר' במלון 'רויאל' ים המלח

משפחות חרדיות מהארץ ומחו"ל כבר נרשמו לנופש המיוחד בים המלח. במלון המפואר מיטב הפינוקים ומוצעת תוכנייה עשירה במיוחד המותאמת לכל גיל ואף לדוברי האנגלית (תיירות, שיווקי)

רויאל ים המלח. (צילום: יחצ)

במוקד ההזמנות של חברת 'טראוול מייקר' הטלפונים לא פוסקים מלצלצל. משפחות רבות בוחרות לנפוש הקיץ במלון הפאר 'רויאל ים המלח' המפעילה נופש למהדרין באמצעות חברת 'טראוול מייקר'.

חברת 'טראוול מייקר' הינה חברת נופש ותיירות המופעלת ע"י צוות עם ניסיון עתיר שנים בתיירות. החברה מציעה את חופשת הקיץ ברמה הגבוהה ביותר, במקום הנמוך ביותר בעולם.

המלון המפואר והמפנק ביותר, במיקום היפה ביותר, בכשרות מהודרת ועם תוכניה מדהימה 'שלא תרצו לצאת מהמלון'.

במהלך ימי הנופש תוצע לנופשים תוכניה עשירה ומרתקת השווה לכל גיל. בין היתר מופעים של גדול הזמר ישי ריבו עם תזמורת נגנים, מופע של גדול הזמר החסידי מוטי שטיינמץ בליווי תזמורתו המורחבת של המאסטרו רובי בנט, יופיע וילווה החזן העולמי צודיק גרינוולד, מלך הקומזיצים פיני איינהורן עם שירים בנוסח קרליבך, קומזיץ עם הזמר שרוליק קלצקין בליל שישי ומלווה מלכה במוצ"ש, מופע פלייבק, מופע תלפתיה מדהים של רונן קמרון, משחק טריוויה עם "הקליקט", מופע קרקס, מופע חיות, קוסם, מופע תופים ועוד. פאנל פוליטי מרתק עם הפרשן יעקב ריבלין, הרצאה של הרב שלמה ברוורמן , הכורולוג בועז כהן ועוד.

כן יוצעו סדנאות מיוחדות לנשים ובהם הכנת פוטיפורים, עיצובי פירות, סדנת מוגנות, ניצול זמן, הקרנת סרטים של היוצרת טלי אברהמי. שיעורי התעמלות ואירובי לנשים.

לבני נוער: משחק בינגו, הקול הבא, משחקי מים, מצא את המטמון, תחרות דייג, קליעה למטרה, לימוד שחייה, תחרויות שחייה, כדורי ים ועוד. עוד מוצעים שרותי שמרטפיה גם לדוברי אנגלית.

מלון 'רויאל ים המלח' הינו מלון ברמת אירוח גבוהה ויוקרתית. במלון 400 חדרים גדולים ומרווחים ביותר ובהם גם סוויטות נשיאותיות עם מרפסות ענק וג'קוזי, סוויטות דה לקס מפוארות ומפנקות, חדרי פנורמה עם נוף עוצר נשימה.

במלון חדר אוכל הפונה אל הבריכה וים המלח, אשר מגיש אוכל מגוון ברמה קולינרית גבוהה מאד להנאת אורחי המלון. הנופש הינו בכשרות מהדרין בהשגחת ופיקוח הרב בורנשטיין, והמוצרים בהכשרי הבד"ץ המהודרים ביותר.

המלון ממוקם בסמיכות לחוף הנפרד. בנוסף במלון הספא המפואר והגדול ביותר בים המלח הכולל ג'קוזי ענק, סאונות ובריכה ענקית של מי ים המלח.

כמו כן ברוב חדרי המלון מרפסות הפונות לנוף המרהיב של ים המלח, הרי אדום והרי מואב.

להזמנות ניתן ליצור קשר בטלפון 0723945227.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר