מעסיקים מעדיפים את בוגרי האוניברסיטה הפתוחה

כאשר שוקלים היכן כדאי ללמוד, יש לתת את הדעת על היום שאחרי, על השלב שבו שולחים קורות חיים ומצפים להשתלב בשוק העבודה. לא בכדי בחרו כ-1,500 סטודנטים חרדים ללמוד לתואר דווקא באוניברסיטה הפתוחה (לימודים, שיווקי)

האוניברסיטה הפתוחה. אילוסטרציה (צילום: יחצ)

יותר ויותר חרדים בוחרים היום בלימודים לתואר. אחת הסיבות המרכזיות והמכריעות שעומדות ביסוד בחירה זאת – היא פרנסה. לרוב סטודנטים חרדים מבקשים ללמוד מקצוע מכיוון שעליהם לפרנס את בני משפחתם, והם מעדיפים לעשות זאת בצורה הטובה והנכונה ביותר שתמצה את פוטנציאל ההשתכרות שלהם.

כאשר שוקלים היכן כדאי ללמוד, יש לתת את הדעת על היום שאחרי, על השלב שבו שולחים קורות חיים ומצפים להשתלב בשוק העבודה. לא בכדי בחרו כ-1,500 סטודנטים חרדים ללמוד לתואר דווקא באוניברסיטה הפתוחה. מעסיקים רבים מעדיפים את בוגרי האוניברסיטה הפתוחה. הדבר נובע מאמונתם כי לסטודנטים שלמדו בדרך הייחודית של האוניברסיטה - כלומר למדו באופן עצמאי מהבית, ברמת לימודים גבוהה ביותר, והצליחו לעמוד ביעדים שהאוניברסיטה מציבה, ובמקרים רבים עבדו תוך כדי הלימודים - יש כוח רצון והתמדה, נחישות, חוכמה וכלים נכונים להשתלבות במשרה בכירה ותובענית.

ענב יהודאי, מנהל סיכונים בחברת ההשקעות ALTRIS, מעסיק בוגרת של האוניברסיטה הפתוחה ומספר בשבחה:

"את אחראית הבק אופיס הכרתי כשהייתה סטודנטית לניהול. בפירוש העדפתי מישהו או מישהי שלומדים באוניברסיטה הפתוחה, וזאת בגלל היכולות הגבוהות שלהם". יהודאי עצמו הוא בוגר האוניברסיטה הפתוחה, בעל תואר ראשון בכלכלה ובחשבונאות, ותואר שני במינהל עסקים.

"כאחד שמכיר את האוניברסיטה ממש מקרוב, אני יודע להגיד בוודאות שסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה מסוגלים להתמודד עם קשיים, יש להם ראש פתוח ומיומנויות גבוהות. הם מתמודדים עם תנאי לימוד ועם רמה גבוהה יותר לעומת מקומות אחרים, ואת זה אני אומר כאדם שהעסיק הרבה עובדים בוגרי מוסדות אקדמיים שונים. קיים פער גדול ברמת הידע, המקצועיות וכוח הרצון בין סטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה לבין סטודנטים שלומדים במקום אחר".

אז נכון, בהתחלה מעסיקים לא ידעו להעריך זאת, אך ברגע שהבינו את הפוטנציאל הטמון בבוגרי האוניברסיטה הפתוחה, התחילו להעניק להם עדיפות בקבלה לעבודה. "התואר יכול לקחת זמן רב יותר, וצריכים לזכור שסטודנטים רבים עובדים במשרה מלאה והם בעלי משפחה. אך כאשר הם מסיימים את הדרך הארוכה – הם אמינים, מקצועיים, ובעיקר מבוקשים".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר