מאירועי הבוטיק:

צבע, רגשות, ואופנה: כך תופרים קולקציה

המון אופנה, רגש וצבע נטפו באחד מאירוע הבוטיק של המעצבת הבינלאומית מירי קלה, שלאחר עשייתה בעולם החילוני קפצה גם לעולם הדתי והסתבר שתורמת לו המון, הנה קצת מהערב החשוב (אופנה, שיווקי)

אירוע בוטיק של מירי קלה. (צילום: יפה זילברמן)

מחקר שעשו על עיוורים חשף את האנרגיות שהצבע מביא לרגשות, לאופי ובעיקר למצב רוח

אחד מסדרת אירועי הבוטיק של מעצבת הוט קוטור מירי קלה עלה שבוע שעבר, כשהפעם קלה אירחה את מנטורית הצבעים שרון גוטליב לשיחה חשובה מדי שהסבירה איך בדיוק צבעים, רגשות ומצב רוח משפיעים על הלבוש שלנו ולהפך.

"נשים חמימות יתלבשו בדרך כלל צבעוני יותר, וקרירות יברחו לצבעים יותר חורפיים וקודרים" מציינת שרון גוטליב, מדריכה מרצה ומטפלת בנושאי איפור, צבע וטיפול בצבע. על פיה צבע הנו תדר אנרגטי המשפיע על עולמינו פיזית מנטאלית ונפשית ולכל אחת יש את צבע האישיות שלה.

למקרה שאתן לא יכולות לחכות: סטודיו מירי קלה | 02-6782982 | 02-6788867

צילום: שרה דוידוביץ'
צילום: יפה זילברמן

קלה מתאימה צבעים לפי גזרה, גוון עור, אופי אירוע ותחושה

מירי, שמלבד העיצובים המרהיבים שהיא מעניקה ללקוחות דואגת להתחבר אליהם, להעצים ולדבר על כל מה שבין אופנה.

באירוע למשל, התייחסה בדבריה להתאמת צבעים לפי גזרה, גוון עור, אופי אירוע ואפילו מצב רוח: "במחקר צבעים שעשו על עיוורים, שמו לנגדם צבעים שונים וללא ראות התברר שהם אכן השפיעו על המצב רוח שלהם. בגד כחול למשל, שהונח מול אחד העיוורים גרם לו להסתגר ולהיות קר יותר לעומת עיוור שנחשף בפניו בד אדום והעלה על פניו חיוך" מוסיפה מירי, "המחקר חשף את האנרגיות שהצבע מביא לרגשות, לאופי ובעיקר למצב רוח".

צילום: יפה זילברמן

באירוע נכחו מובילות דעת קהל, אושיות אופנה ולקוחות ביניהן אופירה מועלם, מורן פינטו, שולמית פוברסקי, שרי יהל וכמו בכל פעם מעצב האופנה דוד ליברטי נכח ומסתבר שכל דגם עובר דרך שניהם כאחד, אהבנו את השילוב. מה אומרת?

שמלות כלה, שמלות לאירועים מיוחדים, ועיצובים יפים ללא סיבה - מותר?

כמו בכל פעם הקהל נהנה מהכרות צמודה עם הקולקציה הייחודית המאפשרת יופי קלאסיות וצניעות בסטייל, והכרות עם הבדים היוקרתיים שקלה מקדשת לעבודתה. בדים בעלי טקסטורות של מיטב מעצבי העל הבינלאומיים כגון ולנטינו, ארמני ואלי סאאב.

בדיוק עכשיו, לפני עונת החתונות וסדרת האירועים הקייצית בה הטמפרטורה לא יכולה להרשות לנו להתכסות במעיל עלוב אלא להשקיע קצת יותר, מירי מזמינה אתכן לסטודיו לרגל השקת ליין קלאסי וצנוע בסטייל עבור חילוניות ודתיות כאחד, והפעם שמלות לאירועים מיוחדים, אירוסין, כלות ועיצובים יפים ללא סיבה. כל הטוב הזה בסטודיו המפואר שלה במלון קראון פלאזה ירושלים.

צילום: Michael-Photography
צילום: Michael-Photography
צילום: Michael-Photography
צילום: Michael-Photography

שם תמצאו קולקציה מוכנה המותאמת למגוון אירועים, מירי עצמה שתופרת שמלות גם בהזמנה אישית וכמובן שמלות כלה כי איך אפשר שלא. ניתן להזמין את השמלות בעיצוב אישי ובמגוון מידות.

למקרה שאתן לא יכולות לחכות: סטודיו מירי קלה | 02-6782982 | 02-6788867

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית