6 דרכים גאוניות לחסוך כסף בקניות החזרה ללימודים

החופש הגדול בעיצומו ואיתו לא מעט הוצאות כספיות: קייטנות, אטרקציות למיניהן, נסיעות לא מעטות, וזוהי רק ההתחלה כי בעוד כשבועיים ילדינו ישובו לספסל הלימודים ועלינו להיערך בהתאם, וכדאי מאד בלי לקרוע את הארנק.

שרי ברינר שיפמן | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

1. לפני הכל, הציצו בתוך הילקוטים משנה שעברה

זה בהחלט מפתה להפוך את החיים לקלים יותר ופשוט לרכוש עטים, עפרונות ומדבקות חדשים, אבל לפני שאתן מסתערות על הקניון, כדאי לכן להציץ לתוך תרמיליהם של הילדים כדי לראות מה אתן יכולות להציל משנה שעברה. כן, גם חיסכון של 30 ₪ הוא חיסכון.

2. אל תתעצלו לחפש קופונים והנחות למיניהם

בעלונים שבועיים או באפליקציות לנייד, ההטבות נמצאות בכל מקום, רק פתחו את עיניכן ואל תהססו לגשת לקופה ולהשתמש בהם, כולם עושים זאת. חבל לשלם יותר.

3. ערכו השוואת מחירים

לעיתים, ברשתות מסוימות הידועות כיקרות יותר תוכלו למצוא פריטים במחיר נגיש. אל תתעצלו לערוך סקר שוק, לברר אצל מכרים וידידים ולהגיע למחיר הזול ביותר. בדרך זו תוכלו לחסוך מאות שקלים.

4. אל תדלגו על חנויות המציאות

הכל בשקל, בשנקל, בדולר או בעשרה שקלים. לפעמים מדובר באותו המוצר, מינוס המיתוג. ותכלס, מי זקוק לדבק סלוטייפ ממותג? זה בסך הכל דבק סלוטייפ, התוצאה היא אותה תוצאה.

5. אל תבהלו מאריזות גדולות

אם יש לכן מספר ילדים (מן הסתם) שעבורם אתן צריכות לרכוש מוצרי חזרה לבית הספר, "אריזות חסכון" לרוב יעלו פחות אך גם אם יש בביתכן ילד אחד או שניים, תוכלו לפצל את חבילת 100 העפרונות לשניים ולחלקה עם משפחה אחרת והרווחתן עפרונות עד סוף השנה, ובזול.

6. עודדו את ילדיכן לסייע לכן בחיסכון

זה אף פעם לא מוקדם מדי להתחיל ללמד את הילדים שלכן על תקצוב נכון. כדאי להסביר להם שיש ברשותם X שקלים כדי לרכוש תלבושת אחידה או נעליים בחנות מסוימת, לסייע להם לחפש קופונים ולתת להם את החופש לקנות וללמוד כיצד למקסם את סכום הכסף שבידיהם. כמובן שהמחליטות הסופיות אלו אתן, "בעל המאה הוא בעל הדעה", אך לכו תדעו על אילו רעיונות יצירתיים הם יחשבו כדי לחסוך כסף.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית