הדרך הטובה ביותר לחסוך כסף

המטרה: לצבור מספיק כסף, כך שלא תצטרכו לדאוג לרגע אם מתחשק לכם לקחת שבוע חופש מהעבודה. האמצעי: טריק גאוני בפשטותו שיוסיף לכם מזומנים לחשבון הבנק (כלכלה)

שרי ברינר שיפמן | כיכר השבת |
גם חיסכון וגם פריט נוי לבית. אתם עוד מתלבטים? (צילום: Sutterstock)

סבתא שמחה, שתאריך ימים ושנים, לא חדלה לנאום בפנינו ש"צריך לשים קצת כסף בצד שיהיה ליום פקודה. לכו תדעו מה ילד יום", והיא צודקת. כל כך צודקת. אנחנו בהחלט מעוניינים לחסוך, אך העניין נראה כמעט בלתי אפשרי עם ים ההוצאות שמציף אותנו בכל חודש מחדש, עד שמצאנו פתרון מעניין. הרי הוא לפניכם:

כאשר אתם צועדים לחנות המכולת כדי לקנות כמה מצרכים, הקפידו לשלם במזומן. כאשר הקופאית מחזירה לכם עודף, יתכן שהוא כולל בתוכו שטר של 20 ₪. במקום לבזבז אותו, בהגיעכם הביתה, תחבו אותו לתוך מעטפה, (גם קופת חיסכון מעוצבת זה בסדר) מתחת למזרן, למרצפות או בכל מקום אחר העולה על דעתכם. המשיכו ליישם את השיטה הזו בכל פעם שאתם נתקלים בשטר של 20 ₪ בארנקכם. בעוד מספר שנים, בסופו של דבר, תוכלו להפריש לחיסכון אלפי שקלים.

רגע, מה?

כן כן, תחשבו על זה: כיום, אתם בקושי משתמשים בכסף מזומן, עם ארנק המכיל בתוכו לפחות 3 כרטיסי אשראי ופנקס המחאות שרק מחכים שישתמשו בהם. אבל, כאשר אתם כן משתמשים, נסו לשים אותו בצד.

אישה בשם בטי, המתגוררת במסצ'וסטס שבארה"ב, הקפידה להפריש 5 $ בקביעות, משנת 2008. היא מעריכה שמדובר ב-35 $ לשבוע, ובסופו של דבר היא קיבלה כ-18,000 $ רק לבילויים בשעות הפנאי שלה. די מרשים. תודו.

כן, אבל זה לקח לה יותר מעשר שנים. ובכל זאת, אם נתרגם את העניין לשקלים חדשים, נקבל 140 ₪ * 52 שבועות בשנה = סכום נאה אותו אתם יכולים להפריש מדי שנה והוא בהחלט מכסה לא מעט תיקונים ברכב וכמה ימי חופש מהעבודה, הלא כן?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית