מורה? תמיד טוב לדעת!

הזמן שלכם, אנשי החינוך, להתרענן, לצבור כוחות ולטפל בדברים שיעזרו להם בהמשך

כל השנה אתם מלמדים את הילדים הרכים שלנו ומשקיעים את מיטב המוחות והכוחות, על גידול דורות מבורכים, מלומדי דעת. עכשיו כשאתם קצת נחים תנו לנו להעניק לכם כמה טיפים(הוראה)

שי ברקוביץ | כיכר השבת |
כיתת חדר בירושלים (צילום: פלאש 90)

כל השנה אתם מלמדים את הילדים הרכים שלנו ומשקיעים את מיטב המוחות והכוחות, על גידול דורות מבורכים, מלומדי דעת. עכשיו כשאתם קצת נחים וצוברים כוחות לפני תחילת שנת הלימודים, תנו לנו להעניק לכם כמה טיפים המלצות ועובדות שחשוב לכם לדעת.

  1. במהלך השנה, כולנו תמיד "בריצה" , טורחים, ושוקדים על חינוכם של ילדינו, לעיתים תוך דחיית הדאגה לבריאותנו אנו. נצלו את החופש לביצוע בדיקות חשובות, טיפולי שיניים ועוד כדי שתוכלו לשוב ללימודים בבריאות איתנה ובכוחות מחודשים.

  2. החופש הגדול הוא הזדמנות לערוך בדק בית בנוגע לחשבונות ותשלומים, לדוגמא: חשוב לבדוק כמה נפשות מדווחות לעירייה בחשבון המים - בדיקה זו יכולה לחסוך לכם כסף רב.

  3. זוהי גם עת טובה לעבור על הוראות הקבע, לוודא שאין חיוב כפול או מיותר וכן, לבדוק את תלושי השכר שלכם כדי לוודא שלא נפלה בהם טעות וכי, כל זכויותיכם רשומות ומופיעות בהם כנדרש.

  4. החופש אמנם גדול, אך בסופו, תמיד מצפים לנו מעבר לפינה חגי תשרי. לפני שנסיים לשלם על הוצאות החופשה, יגיעו ההוצאות של תחילת שנת הלימודים של הילדים וחגי תשרי. לכן התחילו כבר עכשיו להיערך לתקופת החגים, קנו מוצרים הנמצאים כעת במבצע, נצלו את מבצעי סוף העונה וחלקו את הקניות הגדולות למספר מועדים.

  5. השהות בקרב המשפחה בימי החופש מעניקה לכם את ההזדמנות להתבונן באוצרות היקרים שלכם - הילדים, לראות מה כל אחד מהם צריך, לבחון את תוכניות החסכון לילדים ולראות שהן תוכלנה לסייע לילד בהמשך דרכו לקראת החתונה.

  6. חשוב בתקופה זו, לעבור על התקציב המשפחתי ולבחון את ההכנסות אל מול ההוצאות ובמידת הצורך לשקול הצעות לפתרונות מימון נוחים המתאימים לתזרים המזומנים המשפחתי.

  7. המשך חופשה נעימה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר