שקר התווית: מותג ומחיר לא אחראים ללוק מפוצץ

כסף ומותג לא קונים שילוב בגדים מתאים, אנחנו יכולות להשקיע את מירב המאמצים כדי לצאת לבושות יפה מהבית אבל לא לתת לזה לקרות. הנה מה שיעזור לנו לתיאום האופנתי המושלם (אופנה)

ריבה רפפורט | כיכר השבת |
שילוב הוא שם המשחק. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק.)

כולנו עברנו את השלב בו הבנו שהאאוטפיט לא מושלם כי קנינו עגילים וורודות בזארה, שמלה אדומה במנגו, ונעליים כחולות באמריקן איגל ולבשנו אותם יחד. כי התוצאה הייתה עצובה. פה משחק השילוב מקבל תפקיד, לא משנה כמה זמן וכסף נשקיע בכל פריט התפקיד שלנו כנשים הוא לדעת איך להתאים בין צבעי הבד, גזרה, וטיימינג – בוקר או ערב, אירוע, טיול, חורף או קיץ. לכל אלו יש משמעות.

קרה לכן? יצאתן לקניות, בזבזתן 2 קילו כסף ועצבים על לחפש את הפריטים הכי יפים ואז מול המראה התאכזבתן מסטייל של בוב הבנאי או בילבי מקסימום? לכל אחת. וזה בסדר, כי היו לנו כוונות טובות וגם כי אנחנו יפות בכל מצב.

נראה שהיא עמדה מול המראה בין 5 ל6 שעות. (שאטרסטוק)

יש מוצר אחד שהוא הפתרון לבעיה והוא לדעת איך להתאים. טעינו כשחשבנו שהדרך ללוק מעורר השראה כלולה במחיר או מותג בלבד, אז מה אם התווית קרצה לנו, יש פה קצת מעבר. כסף ומותג לא קונים שילוב בגדים מתאים, אנחנו יכולות להשקיע את מירב המאמצים כדי לצאת לבושות יפה מהבית אבל לא לתת לזה לקרות. הנה מה שיעזור לנו לתיאום האופנתי המושלם:

• להתראות לבוקר לחוץ ושלום ליותר זמן מול המראה

קחי עוד 5 דקות בבוקר ולא על חשבון הקפה. פשוט תקומי קצת יותר מוקדם. לרוב אנחנו יודעת איך להתלבש פשוט חסר לנו זמן, אנו עסוקות בלהיות אימהות ונשים מעוררות השראה ולא נותנות למראה בחדר מספיק תשומת לב, קצת חבל כשמדובר ביופי כזה. מסכימות?

כמה דקות ישפרו את ההופעה שלכן ויתנו לכן לעבור עוד על הארון כדי להתאים לחצאית שננעלתן עליה ליום הקרוב את הזיווג הנכון. ורגע החרטה באוטובוס על הלוק שהרכבתן היום נעלמה!

• תלמדי מאושיית אופנה שהתחברת אליה

קמת בזריחה, התפללת ותיקין, עמדת מול המראה 3 שעות ועדין אין לוק מנצח להיום? את עדין יפה, מטופחת, וזו עם המלתחה העשירה. את פשוט צריכה כמה טיפים איך להביא את כל הכלים לביטוי. הרשתות החברתיות מלאות באושיות אופנה שנותנות השראה ללוקים מנצחים ומתאימים. תאמצי כמה ופשוט לכי אחריהן, הן יעזרו, יתנו טיפים וילמדו אותך כמה דברים.

יש קצת עבודה עם תיאום בין בגדים. צילום שאטרסטוק

• מרגישה שדווקא צריכה מהפך? קחי סטייליסטית שתלווה אותך

אם את עדין מרגישה שחסר לך טאץ' בלוקים היום יומיים שלך. ואת לא מצליחה לעשות את זה לבד יש מישהי מומחית בתחום שתכשיר אותך להשתמש במלתחה שלך בצורה הכי מחמיאה עבורך. אנחנו אוהבות להתלבש יפה משום שזה משפיע על כל רובד בחיים שלנו. לכן עדיף שנשקיע בסטייליסטית מחיר של כמה פריטים שלא בחרנו עד היום נכון ונבחר לבסוף ארון שיתאים בדיוק לנו.

תפקיד הסטייליסטיות הוא לא לעצב בגדים, למכור או לתפור אותם אבל לא פחות חשוב: לדעת איך להתאים ביניהם ולהחמיא לכל גזרה, צבע עור או נסיבות (אירוע, עבודה או טיול).

קנינו כל מה שצריך. מה עושים עכשיו? (שאטרסטוק)

קנינו כל מה שצריך. מה עושים עכשיו? צילום: שאטרסטוק

סטייליסטיות פעלו פעם רק על הבמות הגדולות - הן ארגנו חברות פנל לפני עליה לשידור, שחקניות, חברות כנסת, תצוגות אופנה ועוד אנשי ציבור בודדים. כל זה כדי שהעם יביט בעומדים בראש בצורה מכובדת וראויה ויעריך אותם גם בזכות המראה המתאים.

מקצוע שפעם לא היה קיים בלשכת התעסוקה מופיע היום בגוגל ובכל פינה. חשוב שתזכרו: אל תפחדו להיעזר באחרות בשביל האופנה שלכן. כי אתן עדין יפות, מטופחות ואלה עם המלתחה העשירה. אתן רק תלמדו איך לשלב את כל הכלים הללו ביחד. בהצלחה יפות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית