WESHOES משיקה את קולקציית סתיו חורף 2019

רשת WESHOES משיקה קולקציית חורף חמימה וחדשנית, נוחה ואופנתית המביאה את הבשורה לחורף הקרוב. צבעי המפתח של הקולקציה הם בגוונים הכהים, טקסטורות רבות ואפליקציות בשילוב הטרנדים המובילים בעונה (סטייל, שיווקי)

ווישוז. (צילום: עמירם בן ישי)

בקולקציית החורף של הרשת ניתן לראות מגוון רחב של מגפיים ומגפונים, סניקרס ונעלי ערב לגברים ולנשים בטרנדים הבולטים בעולם האופנה.

העונה, לראשונה בתולדות המותג Blundstone ישנה קולקציה מיוחדת לנשים עם נעלי עקב ייחודיות וטרנדיות.

בין המותגים המובילים לחורף הקרוב:

Keds – מותג הסניקרס הראשון בעולם. מאז 1916 ועד היום חורט על דגלו העצמה נשית תחת הסלוגן: Ladies first

מותג לנשים שחיות את חייהן בקצב גבוה ולא מתפשרות על סטייל.

לראשונה העונה ניתן לראות גם קולקציית ילדים מושקעת ובעלת מגוון רחב של טרנדים שילדים אוהבים, בין הפריטים ניתן לראות מגפונים ונעליים מטאליות בשילוב פאייטים וכוכבים.

Crocs- המותג האמריקאי שנחת בישראל ב 2005 חגג בעונה הקודמת 15 שנים לכפכפי הקלוג המיתולוגיים. המותג העונה מציג קולקציה חדשנית, אופנתית ונוחה מתמיד. קולקציית הלייט רייד עם הטכנולוגיה הכי מדוברת בעולם ההנעלה ממשיכה גם בחורף ומשאירה את CROCS על המפה, מדובר בקולקציה שמורכבת מנעליים קלות יותר, אסטטיות ונוחות יותר.

Blundstone- המגף האוסטרלי המקורי מ- 1870 כבר מזמן הפך לפריט חובה לנשים, גברים וילדים. המותג מציע קולקציה המשלבת אופנה, טבע ואורבניות כובשת. בנוסף למגפיים הקלאסיות העונה מצטרף למותג עיצוב חדש ומיוחד לנשים – מגפי Blundstone עם עקב.

Seventy nine- מותג הפרייבט לייבל, ממשיך להפתיע ולחדש גם העונה.

בהמשך למגמה של העונה הקודמת, תוכלו למצוא בקולקציה נעלי ערב לנשים וגברים, במגוון רחב של סגנונות וטרנדים על פי צו האופנה, בגזרות אופנתיות ונטולות מאמץ שמשדרגות כל לוק מבלי להתפשר על הנוחות.

מותג הנעלה שמוכיח שנוחות ונוכחות צועדים ביחד.

Natural world- מותג אקולוגי 100% , עשוי מחומרים ממחוזרים מתוך דאגה לסביבה. במיוחד בימים אלו, כאשר הדיון על התחממות כדור הארץ וטרנד המחזור על הפרק הקולקציה מאוד רלוונטית ואטרקטיבית. המותג מציג שני סילואטים עיקריים וכ- עשרה צבעים שונים ומובילים לחורף הקרוב.

Magma + Candy –קולקציית הפרייבט לייבל שלנו לילדים משלבת דגמים חגיגיים ויומיומיים. העונה יש לנו קבוצת מגפי גשם וסניקרס העשויים בטכנולוגיה ייחודית וחומרים מוקפדים המקנים נוחות מקסימלית בה הקטנים יוכלו לצעוד בחופשיות ובסטייל.

נוחות ובריאות הילדים היא ערך עליון עבורנו וגם בבחירת החומרים בקולקציה , הייתה התחשבות לפרטים הקטנים ולנעילה וחליצה קלות במיוחד.

Doughnut – מותג התיקים ההונג קונגי המצליח שנוחת העונה בישראל. מציג קולקציית תיקים, איכותית ומוקפדת שמתאימה במיוחד לעבודה, לימודים, טיולים ולשעות הפנאי. קיימים במגוון צבעים ועיצובים פונקציונליים.

Darkwood- מותג בינלאומי שפרץ אל חיינו בעונה הקודמת, עשוי עור, באיכות פרימיום וגימורים עדינים. הקולקציה העונה מציגה נעליים רכות וגמישות המותאמות כמו כפפה לרגל. נוחות ואלגנטיות שמשתלבים יחד בצורה אופטימלית ויוצרים עבורך את הנעל המושלמת.

עוד מותגים בולטים העונה הם: Desigual, Inuovo, Verbenas, Rocket dog, Tsukihoshi ועוד.

קהל הלקוחות של הרשת מאופיין בנעליים לכל המשפחה החל מהצעד הראשון.

כל אחד יוכל למצוא אצלנו את הנעל הנוחה והמושלמת עבורו: נשים, גברים , ילדים וטף.

טווחי מחירים: 90-650 ₪

אודות :WESHOES

במאי 2016 נעשה מיתוג מחדש לרשת Crocs&more תחת השם Weshoes .

הוחלט לשווק שינוי זה לקהל הלקוחות ולמתג את הרשת מחדש כרשת Multi brands לכל המשפחה. רשת חנויות ההנעלה CROCS הוקמה בשנת 2008.

בשנים הראשונות הרשת נקראה רשת CROCS והמותג היחיד שנמכר בה היה קרוקס.

בשנת 2014 כצעד ביניים מיתגנו מחדש את הרשת כרשת Crocs&more , ואליה הוספנו מותגים רבים נוספים.

רשת החנויות Weshoes מונה כיום מעל 60 סניפים מראש פינה ועד אילת.

בנוסף, הרשת אוחזת בחנות אונליין מצליחה מדובר באחד מאתרי הנעליים החדשניים, האופנתיים והמובילים בישראל.

המגוון בחנויות שלנו רחב ונותן מענה אופנתי, איכותי ונוח לקהל לקוחות מגוון של נשים, גברים וילדים.

כיום יש לנו מעל 20 מותגים בינלאומיים ברשת החנויות שלנו, ביניהם :CROCS, , BLUNDSTONE ,MOSES, SCHOLL, NATURAL WORLD, DESIGUAL, ROCKET DOG ,COBIAN ורבים אחרים.

בנוסף, יש לנו מותגי פרייבט לייבל - CANDY, MAGMA ו- SEVENTY NINE.

ניתן להשיג ברשת חנויות WESHOES ואתר האונליין

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר