עדיין מתלבטת? כל מה שצריך לדעת על הסרת שיער בלייזר

האם זה כואב? מה הגיל המומלץ להתחיל? איזה פיקוח רפואי צריך לבדוק? והאם הטיפול עובד על עור שחום? אחת ולתמיד עושים לכן סדר לפני שאתן שוברות את קופת החיסכון ונכנסות למערכת יחסים ארוכת טווח עם מכון הלייזר (יופי, שיווקי)

מתלבטת. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

זה נראה לנו כל כך טבעי עד שלפעמים אנחנו לא שואלות את מה שצריך לברר לפני שמתחילים את התהליך שכמעט כל אחת עוברת.

בשביל זה אספנו בשבילכן את השאלות הנכונות, כדי לדעת אחת ולתמיד מה צריך לבדוק. כן, לא כל מכון מתאים ולא כל אחת יכולה להיות מטפלת להסרת שיער, וגם: האם מותר להסיר שיער בזמן הריון או הנקה? המדריך.

כל מה שצריך לדעת על הסרת שיער בלייזר

"אמאלה אני מפחדת", האם הסרת שיער בלייזר הוא הליך כואב?

השמועות על הכאבים שייכים ללייזרים עם טכנולוגיה לפני 20 שנה. כיום, בזכות הטכנולוגיות המתקדמות בלייזר, המתבססות על קירור האזור המטופל שמייצר סוג של אלחוש על ידי כיווץ כלי הדם בשכבת העור העליונה, אי הנעימות מופחתת באופן משמעותי.

מהו הגיל המומלץ להתחיל?

התחלה של טיפול בלייזר בגיל מוקדם מדי עלולה להיות בזבוז של כסף ולגרום עוגמת נפש רבה. טיפולים להסרת שיער בלייזר מומלצים רק לאחר הגיל שבו הגוף מאוזן הורמונלית. אצל כל נערה זה קצת שונה, אך בוודאי לא לפני גיל 16 ובמידה ויש סימנים שהגוף עדיין לא מאוזן הורמונלית, חשוב להמתין אף יותר.

האם טיפול להסרת שיער בלייזר עובד גם על עור שחום?

מיתוס מוכר הוא שהסרת שיער בלייזר איננה מתאימה לבעלות עור כהה. למרות שיש אמת במיתוס, זה למעשה יותר מורכב: אמנם לא כולן מתאימות לטיפול, אך בזכות שילוב טכנולוגי נכון והתאמה אישית עבור כל לקוחה ניתן לעבור את הטיפול בהצלחה וביעלות מקסימלית גם לבעלות עור שחום ולכן וודאי שהמכון שאליו פנית מצוייד בטכנולוגיה המתאימה.

חשוב לי להסיר את השיער הפלומתי, האם טיפול להסרת שיער בלייזר עובד עליו?

להבדיל מהנהוג לחשוב – כיום אפשר להסיר גם שיער דק ואף שיער פלומתי. הטכנולוגיות המתקדמות (קיוטרה וקנדלה) תומכות בטיפולים המותאמים לשיער פלומתי דק, גם אם הוא דק מנקודת ההתחלה של הטיפול וכמובן אם השתנה לכזה לאחר מספר טיפולים.

האם מותר לעשות הסרת שיער בזמן הריון או הנקה ?

במהלך ההיריון מתרחשים בגוף האישה שינויים הורמונאליים אשר עלולים לייצר צמיחת שיער בחלקי הגוף לכן, פתרון הסרת שיער בלייזר בזמן ההיריון נראית כפתרון מושלם, אך הדבר אינו בהכרח נכון. הטיפולים בזמן הריון או הנקה הם פחות אפקטיביים. ההמלצה היא להתאזר בסבלנות ולהמתין עם הטיפול עד לאחר הלידה וקבלת המחזור הראשון.

פעם אחת ולתמיד: מה ההבדל בין IPL ובין לייזר?

ה-IPL היא קרן אור לא סלקטיבית המופקת ממנורה באורך גל של 1000-400 nm, ולכן הפגיעה בשורש השערה נמוכה יותר ויעילה פחות. כמו כן, עוצמת המנורה נמוכה יותר מקרן לייזר והיא נחלשת עם הזמן. לעומת זאת, הדיוק של קרן הלייזר גבוה בהרבה והיא שומרת על עוצמתה במשך כל הפעולה ולכן יעילה בהרבה. ולכן בהחלט יש יתרון עצום לשימוש בלייזר, בקשי מהמכון לראות תעודת אמ"ר של המכשיר.

פיקוח רפואי והכשרה: מאחורי הקלעים של המכון

לא כל אחד יכול לפתוח מכון להסרת שיער, ולא כל אחת יכולה להפוך למטפלת. הידעת? המטפלת שמעבירה את הטיפול צריכה להיות בעלת הסמכה ע"פ תקנון האמ"ר של משרד הבריאות.

יש צורך בפיקוח רפואי?

התשובה היא כן. החוק קובע שטכנולוגיות להסרת שיער ללא פיקוח רפואי מוגבלות עד לעוצמה מסויימת, ולכן רק מכון בעל פיקוח רפואי והסמכה של היצרן, רשאי ללטפל בעוצמה המקסימלית. מלבד זאת, הפיקוח הרפואי חשוב גם למתן הנחיות נכונות וכן במקרים של תופעות לוואי, או חלילה במקרים נדירים שחשוב שיהיה גורם רפואי שידע לתת מענה. אל תתביישי לשאול את שם הרופא.

האם יש יתרון לעשות טיפולי הסרת שיער בלייזר במכון גדול ועם וותק רב שנים?

הסרת שיער היא תהליך לטווח ארוך ולכן חשוב לבחור במקום בעל שם ורקורד ארוך שנים שלא יסגר בעוד שנה או שנתייים – כאשר אנחנו באמצע הטיפול. מלבד זאת מכשירים להסרת שיער מהטובים ביותר עלותם כמאות אלפי שקלים. כמעט מדי שנה יוצאים שיפורים בטכנולוגיה, רק קליניקה גדולה יכולה להרשות לעצמה לעדכן את המכשירים שלה מיד כשיוצא שיפור טכנולוגי וכך את נהנית מכל החידושים. זכרי הזול הוא לפעמים יקר...

אז מה עוד כדאי לדעת לפני שמתחילים?

טיפולי הסרת שיער בלייזר מצריכים אבחון מדויק, ידע, ניסיון רב שנים, זמינות, והרבה אמון. אל תסתפקי בסקר טלפוני ולכי לפגישת ייעוץ.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית