שנות ה-60 כבר כאן: טרנד הבנדנות חוזר לתפוצות

הן משתלבות בכל אירוע ואאוטפיט, נוחות, סופגות זיעה, חוסמות שיער מלפתח פזילה וכלל ידועניות האופנה לא שכחו לסמן וי עליהן הקיץ. 'טרנד הבנדנות' הגיע גם לישראל. מה זה אומר לגביכן? (אופנה)

ריבה רפפורט | כיכר השבת |
כי בנדנה נכונה גורמת לנו לחייך. (צילום: shutterstock)

למקרה שעופפתן בקיץ האחרון שנות ה-60 השתלטו על האופנה מחדש, אחרי שבנדנות היו נחלת העבר או על גבי מכסות הראש בלבד הן חוזרות משודרגות הרבה יותר. עם מבחר ענק של צבעים, תסרוקות מותאמות, אסוף, פתוח, סוגי קשירה והכי חשוב: אתן לא תצטרכו להחביא אותן בחורף, הן יתאימו גם לימים הכי קרים. איך? חכמת 'הבנדנה' איך שאומרים.

קנית בנדנה אדומה? יש לך את אביזר הבייסיק. צילום: shutterstock.
בנדנה תכולה לטיול אופנתי ונוח. צילום: shutterstock.

כמו בכל טרנד נורות ההכרזה בוקעות ממותגי האופנה הבינלאומיים וישר לשלב השני בו ידועניות האופנה מחליטות לאמץ את הדבר המהמם הבא. בקיץ 2018 פגשנו כמה אושיות אופנה שלקחו צעד חכם והצטרפו למועדון הבנדנות בשלל קשירות וצבעים, הן בהחלט כאן בשביל ללמד אתכן דבר או שניים על אביזר השיער הבא. קחו את זה כשיעור. להלן:

בנדנה בקשירה טרנדית במיוחד ומגנה מקרני הUV השליליות של השמש על הסטייליסטית והבלוגרית החרדית ציפי פוסטבסקי. צילום: אלי פוסטבסקי. עוד קשירה מהממת, נקראת 'קשירת קוקס' על ציפי. צילום: אלי פוסטבסקי. הגדלה
עוד קשירה מהממת, נקראת 'קשירת קוקס' על ציפי. צילום: אלי פוסטבסקי.
למה לא לצרף כובע קש ולייצר לוק בוקרי יוצא מן הכלל? גם יהודית ברדה, סטייליסטית ומעצבת אופנה מצטרפת בקלאסיות. צילום: טל אבודי
קרב יריות עושים רק עם טאצ' אופנתי ושיער מסודר. רות פנחסי-שילה, יבואנית בגדי נשים ונערות מפריז בבנדנה שמשמת גם כחצי כיסוי מעל פאה. צילום: איתמר שילה.
חשבתם שבנדנה לא מתאימה כאביזר שיקי בטיפול מחטים? טעיתם. רות לא שוכחת לצרף קשירה יפה לאירוע המיוחד. צילום: דנה קנר.
גם היא לא שכחה לעטוף את השיער בדבר הנפלא הזה ולתת הגבהה מחמיאה. הדס דיקשטיין, סטייליסטית, מפיקת אופנה ובעלת המותג 'RIKA' בלוק בנדנתי מבורך. צילום: באדיבות המצלם.
עוד קשירה מיוחדת על הדס. צילום: באדיבות המצלם.

הן מספרות שהטרנד הזה הוא גם טיזר לחורף הקרוב. הבנדנות שעשויות לרמוז לנו טבעית על הקיץ עולות לככב גם בווינטר 2019. עם מעיל עור, פרווה, לוק ספורטיבי או כל אאוטטפיט מחמם יכול לצאת שילוב מנצח.

"זה לא משנה איזה אביזר אופנה את לובשת (ומתי) - משנה איך את לובשת אותו" - מסבירה הסטייליסטית ציפי פוסטבסקי, ומחזקת את הקשירה מעל.

בנדנה וורודה עם ז'קט עור חורפי? טרנד שאת חייבת לאמץ לחורף הקרוב. צילום: שאטרסטוק
נראה מחמיא, חמים, נעים, ומגן על האוזניים מהרוח במיוחד. צילום: שאטרסטוק.
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית