זמן זה כסף: איפה קונים זמן?

אומרים שהזמן רץ, אצלי הוא עף, מתאדה. גם אם היו לי עוד שעות ביום, הן היו טסות לאותו מקום שכל שאר הדקות והשניות הולכות אליו. בינינו, זמן זה גם רוגע, נחת, בריאות, שפיות - אז איפה קונים זמן? (צרכנות, שיווקי)

איפה קונים זמן? אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

כל פתרון שחוסך לי זמן, אני לוקחת אותו בשתי ידיים. אז ערב אחד החלטתי שאני חייבת לנסות את העצה של חברתי היקרה, המטפלת גם היא בשישה זאטוטים מתוקים מאד (במיוחד בשעת לילה מאוחרת כזו, כשהם י-ש-נ-י-ם).

כבר זמן רב החברה שלי ממליצה לי לערוך קניות ברשת, ואני, דחיתי את הצעתה, עד הלילה.

כשחשבתי מה צפוי לי עוד השבוע, וראיתי שהמקרר לא הולך להתמלא מעצמו, המזווה יישאר באפלה, והבנות לא יחפפו שיער, באין שמפו ומרכך, במקום לחכות ליום חמישי בלילה, וללכת לקניות עם כל עם ישראל, נכנעתי.

התיישבתי מול המחשב, פתחתי את עמוד הבית של ישיר למהדרין, ויחד התכוננו למסע קניות וירטואלי. חשבתי שייקח לנו הרבה זמן להבין איך ומה עושים, חשבתי שבטח יצא יקר, חשבתי שאוכל להגיד לחברה 'ניסיתי, אבל זה לא היה נוח' אז חשבתי, אבל לא נעים לומר, היא צדקה!

אחרי כ- 20 דקות סל הקניות שלנו הושלם והוזמן!

כן, באמצע הלילה, בלי שאצטרך לכתת רגלי ברחובות, בלי שאעמוד בתור ארוך ומתיש, בדיוק כשהיה לי נוח, ביחד ובנחת, בלי ילדים רועשים ברקע ובלי 'אמא תקני לי', הקניות היו בדרך אליי.

למחרת הגיעו הקניות מ'ישיר למהדרין', ארוזים בסדר מופתי, עם כל המוצרים, פירות וירקות מעולים, ועם חסכון מדהים בזמן ומסתבר גם בכסף!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר