קולקצייה נולדת: שלב אחרי שלב עם רייצ'ל הורביץ בעלת המותג רייצ'ל H

לא מעט אנשים שואלים את עצמם: איך מייצרים קולקציה? איזה תהליך עוברים הבגדים עד שאנחנו רואים אותם מקופלים ומסודרים על המדפים בחנות? על השאלות האלו עונה לנו בהרחבה רייצ'ל הורביץ בעלת המותג רייצ'ל H. וכמובן סיפור אישי ותמונות אופנתיות במיוחד (אופנה, שיווקי)

קולקצייה נולדת. (צילום: יחצ)

קולקצייה נולדת: מותג רייצ'ל H

"זה מתחיל כשנה לפני ייצור הקולקציה, אנו נוסעים לתערוכות האופנה הגדולות בעולם, שם מוגדרים הטרנדים והצבעים שיובילו את העונות הבאות. מותגי על ומעצבי ההוט קוטור מציגים את הגזרות העדכניות, שילובי הצבעים והשפה העונתית הקרובה. בשלב הזה, אנו עוברים לעבודת ההתאמה של הטרנדים לגזרות צנועות ההולמות את המשפחה החרדית, כאשר העיצוב הצנוע רק משדרג את הסטייל ומוסיף שיק לבגדים.

לאחר מכן, אנו נוסעים לחו"ל לאתר את הבדים המתאימים ולבחור את המגוון והשילובים שישמשו לתפירת הקולקציה. משם אנו עוברים למפעל שלנו, מציגים את שרטוטי הגזרות, הבדים ואת תכנית העבודה, ויוצאים למלאכת הייצור בפועל".

"אח"כ", ממשיכה הגב' הורוביץ ומספרת:

"אנו עוברים לשלב בחירת הבדים. זוהי מלאכה שדורשת השקעה ושימת לב מיוחדת. אנו מחפשים בדי יוקרה שיעמדו בסטנדרטים גבוהים מאד, הן ברמת העיצוב והדוגמאות שלהם, והן ברמת האיכות. הבדים מהם אנו תופרים את הבגדים חייבים להיות כביסים ועמידים כך שיוכלו לשמש בנוחות את לובשיהם ולאפשר הנאה מהם לאורך זמן".

"בשלב הזה, אנו רוכשים דוגמאות מהבדים הרצויים ומבצעים עליהם טסטים - בחינת איכות הבדים. הם עוברים אצלנו בדיקה שכוללת הכתמה וכיבוס במכונת כביסה ביתית, ורק לאחר וידוא עמידות הבד, אפשרויות הניקוי שלו, והעובדה שאינו מוציא כדוריות בד, אנו עוברים לרכישת המלאי המלא. בחירת הבדים, הגוונים והגזרות נעשית מתוך הסתכלות רחבה על הלקוחות, כך שיוכלו לבחור ולהתאים לעצמם שילובים מגוונים של אאוטפיטים על פי טעמם האישי, בשיטת הmix & mach".

כלומר?

"במפעל מייצרים "אב טיפוס" מכל גזרה - בגד ראשון לדוגמה אשר מהווה מודל על פיו ייתפרו שאר הפרטים הזהים. על המודל הראשון מבוצעים כל תיקוני העיצוב והתפירה בפועל עד להגעה לפריט המושלם. רק לאחר שאנו מאשרים את הדוגמא עוברים במפעל לתפירה בהרצה של כל הפריטים מאותו דגם.

המטרה העיקרית שלנו היא להוציא את לקוחותינו לאירועים שלהם במראה מלכותי מושלם. לכן, אנו מציעים גם מבחר רחב של האקססוריז להשלמת המראה. כמו: קסקטים , עניבות פפיונים וכו. הפריטים נתפרים בעבודת יד ובהתאמה מלאה לצבעי ולבדי הקולקציה".

מהוראה למותג אופנה מצליח: סיפור אישי

איך בעצם הכול התחיל אצלך?

"21 שנה אחורה, מורה בבית יעקב, אישה צעירה נשואה לאברך ואמא לתינוקת מתוקה. בהכוונתה ובברכתה החמה של הרבנית קנייבסקי ע"ה החלטנו שאסיים את תפקידי כמורה והצטרפנו לרשת האפונה פיפו . לאחר שנים רבות שבהם ידענו עליות ומורדות וקשיים והצלחות הקמנו את המותג רייצ'ל H".

איך באמת מתפקדים כאמא צעירה לילדים ועסק משגשג במקביל?

"אכן לא קל בלשון המעטה, הפעולה הראשונהכ שאני יוצאת מבית החולים אחר לידה זה דרכון לתינוק. ואתם מבינים שזה לא בשביל בילוי משפחתי בחו"ל אלא ממש ע"מ לפקח על פס ביצור בטורקיה, בסין ובעוד מקומות שונים ומרוחקים ברחבי העולם בעודי חובקת תינוק זערורי בין שבועות וחודשים ספורים.

אני זוכרת את עצמי באחת הסיטואציות כשאני יושבת במונית לאחר שסיימתי להאכיל את בין השבועיים והשארתי אותו בוכה בידי בייביסיטר מסורה כשאני בדרכי לשדה תעופה, התפרקתי ובכיתי כמו תינוק. לרגע היה בא לי לעזוב הכל ולחזור להיות מורה ואמא לילדים בבית. היום במבט לאחור אין בי ספק שאירועים אלו בעצם חישלו אותי וגרמו לי להגיע בס"ד למקומות רחוקים מאוד שלא חשבתי שאגיע".

באילו מסקנות את יכולה לשתף אותנו אחרי הדרך הארוכה שעברתם?

"שבכל דרך יש קשיים ושום דבר טוב לא בא בקלות. אפשר לקחת את הקושי ולמנף אותו למקום חיובי. לזכור לאורך כל הדרך להאמין שלמרות כל הקושי וכל מערבולת שיש לנו בחיים אנחנו מאמינות בעצמינו ובכוחות שיש בנו, רק בדרך הזו נוכל להצליח ולכבוש יעדים!!

אני רוצה לפנות לכל אחת ואחת מאתנו ולומר לה : יש בך את הכוחות להצליח, להוביל, ולהגיע לאן שרק תרצי. בחריצות, באמונה ובסיעתא דשמייא.

השנה, לאחר 12 שנות שנות הצלחה המותג שלנו חוגג בת מצווה ואנחנו חוגגים בהשקת לוגו חדש עם סטייל חדש, עיצובים חדשים עליית קומה בהשקעה ובשימת לב לבגדי נשים ונערות . ובנוסף גם בשיפוץ החנות באווירה חדשה ובסטייל אחר.

עונה חדשה, התחלה חדשה - קולקציה סתיו חורף 2019 מלאה בעיצובים עם ניחוחות אירופאים סטייל שאנל וורסצה ועוד.

מוקדם מדי לי לגלות את כל הפתעות הקולקצייה אבל אני יכולה להבטיח לכם שבעז"ה הולכת להיות אחת העונות המשובחת, מילה של רייצל H! בקרוב ממש בעז"ה אנחנו עולים לאוויר עם את אתר חדש כדי לעזור לנשים מהארץ ומהעולם שמתגוררות במרחק רב מהחנות ליהנות מהבגדים שלנו גם מבלי לצאת מהבית

באתר החדש נציג את הקולקציה המלאה לנשים , נערות ילדות וילדים כולל קולקציית איוונטס".

אז יש למה לחכות כבר אמרנו , לא? | צפו בקולקציית סתיו-חורף 2019

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית