רגישה במיוחד? זו העבודה הטובה ביותר עבורך

נוטה להפגע בקלות? לוקחת דברים ללב? יתכן שאת סובלת מתסמונת רגישות יתר. לא נורא, היא כוללת בתוכה גם כמה תכונות חיוביות. הנה 4 מקומות עבודה שיתאימו לך במדויק וימקסמו את הפוטנציאל הגלום בך

מאמע | כיכר השבת |
מקום העבודה הוא כבית שני עבורנו, חשוב לבחור נכון (צילום: שאטרסטוק)

על פי מחקר שפורסם בכתב עת אמריקני, 20% מכלל האוכלוסייה לוקים ברגישות יתר. אם את נמנית בקבוצה זו, את כנראה רגישה מאד גם לסביבתך ותופעה זו משפיעה על כל היבט בחייך. כן, גם למקומות העבודה שלך יש חלק חשוב בעניין. אז הנה 4 מקומות עבודה שיתאימו לאופייך ככפפה ליד:

1. מקומות עבודה יצירתיים

אחת המתנות הגדולות ביותר ובעצם מילת המפתח בקרב אנשים רגישים במיוחד - יְצִירָתִיוּת. עבודות שמתחברות לכשרונותייך האמנותיים - בין אם מדובר בכתיבה, בעיצוב גרפי או במשחק ושירה - הן יצירתיות, ולעתים קרובות מאפשרות לך לעבוד באופן עצמאי ולשתף את הקהל בכישורים שלך.

2. מקומות עבודה בתחום הבריאות

אנשים אובר רגישים הם לרוב אינטואיטיביים מאד ואמפתיים. כלומר, הם נהדרים עם מטופלים בסביבה של אחד על אחד. נכון, לא כל מקצועות הבריאות מתאימים לטיפוסים אלו (ניתוחים בעלי הימור גבוה במיוחד, למשל, עלולים להיות מלחיצים מדי עבורם), אבל אנשים רגישים יכולים לשגשג כעובדי הוספיס, יועצים או פיזיותרפיסטים - כל עוד הם שומרים על הפרדה בריאה מלקוחותיהם.

3. מקומות עבודה עסקיים

אנו טועים לחשוב כי אנשים רגישים במיוחד אינם יכולים להנהיג. הם יכולים לנהל ביד רמה עסקים קטנים, עקב סביבת העבודה הנעימה שהם מייצרים עבור העובדים שלהם.

4. פרילנסרים

נכון, מדובר בתחום רחב, אך יעיל ביותר עבור אנשים רגישים. היכולת להגדיר לעצמך את לוח הזמנים ולתכנן את צעדייך, מצוינת. בנוסף, עקב היותך שקדנית ומכוונת מטרה, עבודות אלו יהיו יעילות ביותר עבור שיפור המשמעת העצמית ומעקב אחר השלמת פרויקטים שונים שבתחום אחריותך.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית