זהבה ואורית טאובר, האם והבת שהפכו 'הכי את'

זהבה ואורית טאובר, האם והבת שהפכו 'הכי את' בשנים האחרונות למלבישות הרשמיות של המגזר, מתמקדות עכשיו בבגדי אירועים. הקו המנחה: שילוב מרהיב בין טרנדיות, על זמניות וצניעות. האאוטפיט ההורס הבא שלך מחכה לך אצלן

מהקולקציה (צילום: יח"צ)

הסיפור שמאחורי המיזם האופנתי של זהבה ואורית טאובר מתחיל במוזיקה. אולי זה גם סוד ההצלחה הכבירה של השתיים. זהבה הייתה מנצחת על כלי נשיפה ומורה למוזיקה במשך 40 שנה. רק לקראת היציאה לפנסיה היא הגיעה למסקנה שהתווים מיצו את עצמם בעולמה - לפחות ברמה המקצועית גרידא - והחליטה לעבור לתחום העסקי.מכיוון שמאז ומתמיד אהבה להתלבש ונמשכה לאופנה, היא ביקשה להיכנס להרפתקה במסלול הזה.

בתה, אורית - עובדת סוציאלית שעבדה עד אז עם נוער בסיכון כקצינת מבחן - נמשכה לענייני הלבוש והסטיילינג אף יותר ממנה ובמקביל לעבודתה למדה תדמיתנות בשנקר.

בשלב מסוים, האם והבת מצאו את עצמן, ביחד, מחפשות עניין חדש ומרתק לחייהן - וכך נולד הרעיון לפתוח עסק משפחתי לעיצוב אופנה צנועה ולייבוא פריטי אופנה צנועים מחו"ל.

הסטודיו שזהבה ואורית טאובר הקימו לפני שלוש שנים וחצי בפתח תקווה מציע פריטים מכל הסוגים ומתמחה גם בבגדי ערב וגם בקז'ואל. השילוב בין הראש העסקי של זהבה לחוש האופנתי של אורית הפך את המקום הזה למוקד עלייה לרגל עבור נשים רבות, שמעדיפות לבוש צנוע.

כנשות המגזר הדתי, הן נותנות מענה לשומרות הצניעות בטווח גילאים רחב מאוד ובמידות שנעות בין 36 ל-50. "התחלנו את הדרך בנסיעות גישוש ברחבי העולם וחזרנו לארץ, שבועיים לפני פסח, עם קולקציה קטנה שמתאימה לויז'ן שלנו", מספרת אורית, "היו לנו אז בסך הכל שני סטנדים עם בגדים בחדר קטן אחד והתחלנו במירוץ מטורף למצוא ירידים שיסכימו לצרף אותנו כמעצבות לא מוכרות. שם הכל התחיל והשאר היסטוריה".

• איך היו התגובות לסחורה שהבאתן?

"מיד קיבלנו המון מחמאות, פרגון ענק. הלקוחות היו ממש נלהבות. כל הזמן הן חזרו ואמרו לנו 'וואו! סוף סוף משהו אחר!'. ככה, לאט לאט, הגענו לאן שהגענו. למען האמת אנחנו עדיין נדהמות, כל יום מחדש, מגודל החשיפה שלנו".

• איך היית מגדירה את הקו האופנתי שלכן?

"יש אצלנו משהו קלאסי ושונה ממה שרואים בכל מקום. אנחנו מתאימות לכל אחת הופעה ייחודית משלה. הרבה פעמים נשים מגיעות אלינו עם חשיבה מסוימת, מקובעת, ואחר כך אנחנו תמיד נהנות לראות את ההתרגשות שלהן מהתוצאה, שמעידה על ראש פתוח לצבעים ולגזרות. המון נשים נכנסות אלינו בהחלטיות, בהכרזה שהן לעולם לא ילבשו שמלות, ויוצאות עם שמלה, שתיים ואפילו יותר.

"בשנה האחרונה התחלנו לתת דגש על בגדי אירועים שמאופיינים בקו נקי עם משחק של אורכים או עם שילוב בדים מעניין. מה שהולך היום הכי חזק בבגדים האלה זה בדים מוזהבים וסריגה עדינה של הפייטים. למרות הטרנד החזק של האוברסייז, חשוב לנו מאוד לעצב בגדים מחמיאים בגזרות שונות. גם בתחום הזה, של בגדי האירועים, הרבה פעמים הלקוחות מגיעות כבר עם פנטזיה בראש ועם תמונות שהן מוצאות מאתרים בינלאומיים - ואנחנו מכוונות אותן לסגנון זהה בקולקציה".

• זה אומר שאתן כל הזמן עם היד על הדופק בנוגע לטרנדים המתחלפים?

"כן, ברור, אבל רוב הקולקציות שלנו הן על זמניות ולא הולכות לפי הטרנד. עכשיו, מכיוון שמדובר בבגדי אירועים, אנחנו מתמקדות בקו קלאסי, נקי והכי חשוב - מחמיא. יחד עם זאת אנחנו מקפידות לחדש בכל עונה את הדגמים והגזרות, כך שלקוחה שמגיעה אלינו פעם בחודש מגלה דגמים חדשים בכל פעם. את הדגמים מהעונות הקודמות אנחנו מעבירות לתרומה לעמותת חסד קבועה".

• ממה מורכב, בעצם, קהל הלקוחות שלכן?

"הוא מגוון מאוד. בגיל, בסגנון ובכלל. אנחנו משתדלות מאוד לתת מענה לכולן, במחירים הוגנים ובטווח רחב, כדי שכל מי שמעוניינת בבגד לאירוע שלה תוכל למצוא אותו אצלנו. גם מישהי סולידית וגם מי שרוצה להגיע לאירוע שלה הכי נוצצת שאפשר".

• ומהו הסיפוק הכי גדול של כן בעבודה?

"כשמגיעות אלינו לקוחות ומצליחות למצוא את ה-בגד שהן חיפשו לאירוע החשוב שלהן. המון נשים מתקשרות אלינו כדי להודות לנו על המענה שנתנו לצורך הגדול הזה שלהן ומשתפות אותנו במחמאות הרבות שהן קיבלו באירוע. אין כיף יותר גדול מזה".

• העובדה שאתן אמא ובת מוסיפה עוד כיף לעניין?

"בטח. זה מדהים לעבוד ביחד, אבל כשיש אילוצים משפחתיים - נאמר, אירועים, לידות או חופשות משפחתיות - זה שתינו בפנים".

• מה צופן לכן העתיד?

"אנחנו תמיד בעשייה והכוונה שלנו היא להתרחב לסניפים נוספים. הלקוחות שלנו מגיעות מכל רחבי הארץ ואנחנו לגמרי מודעות למחסור הרב שיש במגזר הדתי לבגדי אירועים בקו צנוע. עכשיו, בימים אלה ממש, זה משתנה".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית