באנו לעזור

המומחיות של צ'רי ספא עם 6 דרכים לשמור על לק ג'ל לאורך זמן

כדי שהלק ג'ל יחזיק מעמד צריך לעשות אותו במקום מקצועי עם מניקוריסטיות מנוסות, אבל גם לך - הלקוחה - יש כמה כללים שמומלץ להקפיד עליהם (טיפוח)

תהליך מריחת הלק ג'ל בצ'רי ספא (צילום: צ'רי ספא)

לק ג'ל נועד להישאר לנצח (3-4 שבועות זה לחלוטין נצח) נכון? אז למה תוך שבועיים הוא מתחיל להתקלף ולגרום לנו להרגיש כישלון מוחלט? הנה 4 כללים שחשוב להקפיד עליהם כדי שהלק ישרוד שלם ויפה עד לתור הבא.

1. וודאי שהמניקוריסטית שלך דוחפת את שכבת הקוטיקולה

ובעברית: הקוטיקולה היא שכבת רקמות מתות שתפקידה להשלים את ההגנה הקדמית של סביבת הציפורן. דחיפת השכבה הזו תוודא שהלק ימרח רק על הציפורן עצמה ולא על העור, מה שעלול לגרום לצבע להתקלף מהר יותר.

2. שמרי על לחות

מפתחות, טלפון, ארנק ו...שמן לציפורן - זו התוספת החדשה לאסופת החפצים שהולכת איתך לכל מקום. טיפול המניקור עצמו נוטה לייבש את עור הידיים והציפורניים, ולכן, בין הטיפולים, חשוב להקפיד למרוח תכשירי לחות כמה פעמים ביום. אצבעות יבשות הן אחד הגורמים המרכזיים למניקור נוקשה ומתקלף, ושמירה על לחותן תמנע מהציפורניים להיות שבירות ולג'ל להיהרס.

3. תהיי עדינה עם הציפורניים שלך

הן אולי מרגישות לך עכשיו חזקות ויפות והו, כל כך מבריקות, אבל נזק מיקרוסקופיים שלא שמת לב אליהם או לא ידעת שקיימים יכולים להסלים במהירות. הימנעי מקריעת אריזות בידיים או לגרד דברים ממשטחים (אנחנו מסתכלות עלייך, מדבקה מעצבנת). תני למספריים לעשות את העבודה במקומך.

4. מזערי את החשיפה למים חמים

לא, אין לך פטור משטיפת כלים (אבל כן תירוץ נהדר לגרום לבעל לעשות אותם), אך היזהרי. מים חמים עלולים לחלחל ללוחית הציפורן ובסופו של דבר לגרום ללק ג'ל להתקלף. אל תרימי את הסקוטשברייט לפני שעטית זוג כפפות.

צ'רי ספא הוא לוקיישן מפנק שסוגר לך את כל הפינות בכל מה שקשור ליופי, טיפוח ושימור הגוף. הספא הוקם לפני כשלש שנים וחצי כדי להעניק חוויה שלמה לאישה הדתית חרדית, אבל לא רק; שימת לב לפרטים ומענה לצרכים ייעודיים ממקמים את צ'רי בלב נשות המגזר שמגיעות אל הספא הקסום גם מרחוק.

צפו בתהליך המניקור בצ'רי ספא:

בצ'רי ספא תמצאו הסרת שיער בלייזר במכשירים המתקדמים בעולם, טיפולי ליפטינג באמצעות ידית לייזר לאנטי אייג'ינג. שעוות, טיפולי פנים בשיטות שונות מבית דרמלוג'יקה סדרת טיפולי מזותרפיה, פדיקור, מניקור, איפור לאירועים ולשבתות, שיזוף בהתזה, אמבט פראפין ועוד.

הספא מפנק, יוקרתי, מעניק שירות אישי ומותאם לכל לקוחה. בצ'רי ספא ניתן להעביר בוקר בכיף עם חברות או משפחה כשהמקום נערך בהתאם. כלות מתכוננות ליום הגדול בספא עם מאפרת, מסרקת וטאצ'ים אחרונים לצד ארוחת בוקר ופינוקים קוסמטיים וקולינריים.

נשות המקצוע בספא הן בעלות ניסיון וותק בתחום, ומתקבלות לאחר מבחני התאמה מדויקים לכל תחום ומחלקה.

הספא ממוקם במקום שקט ואינטימי ומעניק חווייה יחודית שבה השלם עולה על סך חלקיו. שירות, חוויה ופינוק בסטנדרטים בינלאומיים. לצד זה, חדשנות, מקצועיות בלתי מתפשרת, פסיליטיז וחומרים של החברות המובילות בכל תחום.

מיקום: מרכז מסחרי רמת אשכול, פארן 7, ירושלים

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית