חוה"מ סוכות: מסעדה על גג מלון גני ירושלים

כבר 3 שנים שמסעדת סקייליין מציגה אוכל משובח ואיכותי במלון גני ירושלים בקו הרקיע של ירושלים. חוויה קולינרית למהדרין (אוכל, שיווקי)

מסעדת סקייליין. ימין: השף דניאל אביב (צילום: יחצ)

'סקיילין שף' הינה אחת המסעדות הייחודיות בכל ירושלים. האורחים במסעדה ייהנו מנופי העיר המרהיבים הנשקפים מגג המלון ואשר מספקים חוויה בלתי נשכחת.

המסעדה, בקומה ה-12 במלון גני ירושלים, הינה מקום מפגש נעים ואינטימי עם אופציה לישיבה בפנים או בחוץ. כל המנות, מהלחמים והמטבלים ועד הקינוחים הינן מעשה בית - האוכל הטרי והמשובח ביותר שניתן להעלות על הדעת. המאכלים הינם עונתיים, עם דגש על המנה המיוחדת היומית.

מסעדת סקיילין שף נמצאת תחת ההשגחה הקפדנית של ה-OU גלאט מהדרין ורבנות מהדרין, וכל הבשרים הינם אך ורק בהכשר המהודר של הרב רובין. במסעדה קיים גם בר קוקטיילים יוקרתי שמוסיף נופך עבור חובבי האלכוהול המשובח (כמובן: מי שמגזים - לא נוהג)

בר קוקטיילים יוקרתי. מסעדת סקייליין. צילום: יחצ

מנהל המסעדה, אלעזר ברגר, לקח את המסעדה הקטנה שקמה לפני 3 שנים והפך אותה להצלחה רבה. כיום המסעדה מכילה קרוב ל-70 איש.

בסוכות יורחבו שעות הפתיחה וקיימות 3 סוכות. אם אתם עולים לרגל לחג, אל תפספסו.

מסעדת סקייליין. חוויה קולינרית למהדרין. צילום: יחצ

תפריט עונתי, יצירתי ומגוון

מי שאחראי לכל ההצלחה הזו זה השף דניאל (דני) אביב. דני נשוי ואב לשלוש בנות והוא ירושלמי מלידה. במהלך לימודי הנדסה גילה את אהבתו לעולם הקולינריה ומאז הוא עוסק בתחום. את דרכו החל במסעדת השף ״אנג׳ליקה״, שם למד את סודות הבישול העילי בדגש על מטבח בשרי כשר. לאחר מכן עבד כסו-שף במסעדה חלבית, ומשם עבר לתפקיד שף במסעדה ירושלמית מוכרת ועכשווית.

דני ניחן בסגנון יחודי. ניתן להבחין במנות שהוא מגיש בחוש האסתטי שלו, המשלב ניסיון מצטבר וסגנון אישי מיוחד, עדין ויוקרתי. במסעדת סקייליין הרכיב דני תפריט גלאט כשר, עונתי, יצירתי ומגוון, תוך שימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים.

כתובת: זאב וילנאי 4, מלון גני ירושלים, קומה 12

שעות פתיחה: א-ה 18:00-23:00, ובסוכות חוה"מ: 12:00-17:00, 18:00-00:00.

צפו בתמונות:

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר