הטרנד שישים סוף לכיתותי הרגליים: אאוטפיט מונוכרומטי

שכחו מכל מה שידעתן עד כה על שילובים מעניינים. מהיום, משעמם וחד גוני = מרתק ואופנתי. אין צורך לכלות שעות כדי למצוא התאמה בין חולצה לחצאית, לכו על המובן מאליו, לא תטעו (אופנה)

שרי ברינר שיפמן | כיכר השבת |
להעז פחות, לקבל יותר (צילום: shutterstock)

נכון, עד לא מזמן צפינו ברחובות העיר בפאשניסטות הטובות ביותר, מתהלכות באאוטפיטים המורכבים מצבעים והדפסים הזויים אך מעניינים ביותר ואפילו באתרי אופנה נתקלנו בקומבינציות של חולצות וחצאיות עם קשר קלוש ביניהן, עד שהרהרנו לעצמינו כי "אין סיכוי שהיינו חושבות על זה לבד".

לא עוד. לאחרונה צפינו במגמה נרחבת התופסת תאוצה, ובעצם, חוזרת למקורות ולפשטות הבסיסית עליה חונכנו וגדלנו: תלבושת המורכבת כולה מצבעים דומים או זהים לגמרי. מונו - אחד, כרומו - צבע.

ניתן לומר כי זרעי הבשורה הונבטו לפני עונות מספר כשהשילוב של ג'ינס בהיר וכהה הגיח לעולמנו וסחף אחריו לא מעט חובבות אופנה.

ולא, אין מדובר בחליפות או בסטים, אלא בפריטים הנרכשים בנפרד זה מזה, וגם לא במערכת לבוש שחורה לגמרי, קלאסית, המוכרת לכל אחת מאיתנו, חביבת הקהל.

אז במה כן דברים אמורים?

לרוב נתקלנו בחצאיות העשויות מבד דקיק בסגנון משי / שיפון / סאטן - שהן טרנד בפני עצמן, להן צוותו עליוניות בגוון דומה.

תכלס, רכשת חצאית חומה, שלבי אותה עם עליונית בצבע חום או מקסימום בצבע קאמל, שמלה בגוון ורוד בייבי - עטפי עצמך במעיל בגוון ורוד פוקסיה. פשוט וקל.

את הטוויסט תוכלי להביא לידי ביטוי באקססוריז, באביזרים הנלווים ובנעליים.

הסיכוי לטעות ביישום הטרנד הכה טריוויאלי הזה הינו אפסי, ולכן אנו מחבבות אותו. מעבר לכך, הוא מסייע ביצירת מראה מאורך יותר כיון שאין הפרדה וחיתוך על ידי קווי הרוחב שנוצרים במפגשים שבין צבע לצבע ומחמיא למבנה הגוף שלנו.

קבלי השראה מהמאסטריות לענייני אופנה שהשכילו לעשות זאת בצורה מצוינת, ביניהן אשת האופנה הנערצת אוליביה פאלרמו, המומחית ביצירת לוקים בסגנון זה, בתוספת התחכום האופייני רק לה.

הביטי ולמדי.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית