לא רק מסעדה

על חוויית אירועי גורמה מהדרין בלב תל אביב

לא משנה אם זה יום הולדת לסבתא, שבע ברכות ואפילו ערב גיבוש של עובדים: החיפוש אחר אולם אירועים מתאים, שיש בו גם אוכל ברמה גבוהה וגם מספיק מקום להכיל את כולם, לא חייב להיות כזה מסובך. תכירו את מסעדת רג'ינה: אוכל גורמה בכשרות מהדרין עם כל היתרונות של מסעדה (אוכל, שיווקי)

עולם אחר של אירועים. רג'ינה. (צילום: יחצ)

המשפחה המורחבת רוצה להתאסף יחד לערב גיבוש, יום הולדת, או אפילו לשמחה משפחתית כמו שבע ברכות? בדרך למציאת אולם אירועים כנראה שתתחילו להתפשר על כמה דברים: קייטרינג תעשייתי, אולי שירות עצמי שלכם כי האולם מגיע בלי מלצרים, ואולי אפילו 4 קירות שקוראים להם "אולם אירועים" ובעצם זה רק חלל ריק.

דווקא בימינו שישנן מסעדות מפוארות, עם אוכל גורמה למהדרין, ושירות אישי, נראה שחייבים לשלב בין שני העולמות: מסעדה ואולם אירועים.

חווית אירועים בלב תל אביב. רג'ינה.

על מה אנחנו מדברים? מסעדת רג'ינה, מסעדה בשרית בלב תל אביב מציגה גינת אירועים עד 150 איש, לכלל סוגי האירועים: בר מצווה, בריתות, ואירועים עסקיים ופרטיים, ומרחיקי לכת: אפילו חתונה מצומצמת.

גינת אירועים: מסעדת רג'ינה נמצאת במתחם התחנה בתל אביב במיקום יפהפה ועוצר נשימה. מתחם התחנה בתל אביב מאופיין במבנים ארכיטקטונים ים תיכונים המזכירים את תקופת המאה -19. המסעדה ממוקמת במבנה המאפיין את המתחם, כך שכבר בכניסה תוכלו לחוש באווירה השקטה, הכפרית והפסטורלית של המקום עם שירות אישי.

מסעדה פסטורלית למהדרין בלב תל אביב. צילום: יחצ

אווירה פסטורלית: כבר שתיכנסו למסעדה תבחינו בחומה ושער ברזל שמקיפים את החצר הפנימית המעוטרת בצמחייה ופרחים, ומסביבה חדרים מרוצפים ברוח התקופה, יחד עם דלתות, תריסים ונברשות שיכניסו אתכם היישר לעבר. יחד עם גינה קסומה, מרפסת דשא, ותבשילים מכל העדות.

אוכל וכשרות: היתרון הגדול באירוע במסעדה הוא כמובן אוכל הגורמה והמשובח לאניני טעם, עם סטדנרטים של מסעדה ברמה גבוהה שלא מתפשרת על איכות. במסעדה יש כשרות למהדרין של חב"ד של הרב גערליציקי.

שמים סוף לקייטרינג תעשייתי. מסעדת רג'ינה.

מסעדה ואירועים: כמובן שהמסעדה עצמה מתפקדת ביום-יום כמסעדה לכל דבר, וישנה אפשרות לחדר פרטי לאירועים קטנים בין 30 ל-100 איש: בחדרים הפרטיים, בגינה האחורית ובמרפסת המקורה. במסעדה ישנו ציוד הגברה מקצועי בו ניתן להשתמש לפי הצורך, ותפריטים בסדרי גודל שונים לפי צרכי הלקוח. במסעדה ישנם 250 מקומות ישיבה, ועדיין מומלץ להזמין מקום מראש כדי להיות בטוח שלא תעמדו בתור בכניסה.

עולם אחר של אירועים. מסעדת רג'ינה. צילום: יחצ

איך מגיעים? מסעדת רג'ינה נמצאת בצד המערבי של מתחם התחנה - ממש מול הים. לאחר הכניסה למתחם – פונים ימינה מיד אחרי חציית פסי הרכבת בככר המרכזית. או בקיצור: רחוב קויפמן 2, תל אביב.

ובקיצור: מסעדת רג'ינה, מסעדה בשרית וגינת אירועים, במתחם התחנה "נווה צדק" בתל אביב, בכשרות מהודרת בהשגחת רב קהילת חב"ד בתל אביב הרב גערליצקי.

איך מתקשרים? להזמנות מקום וחוויה קולינרית: 03-7367474 | לאירועים וקבוצות גדולות: 058-6088822 | או בקרו באתר של המסעדה לחצו כאן

המסעדה הינה בכשרות המהודרת של הרב גערליצקי שליט"א רב קהילת חב"ד תל אביב

(בשר 'חלק' - שחיטת הרב לנדא, מוצרים - בד"ץ)

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר