אמא למתבגרת? כך תעבירו בכיף את השופינג

מדידות אינסופיות ועיקומי פרצוף הם מנת חלקן של אימהות שיוצאות למסע קניות עם הטינאייג'ריות שלהן. אילנה רוזן, סטייליסטית אישית, עם טיפים לחוויית שופינג יעילה ונעימה (אופנה, הורים)

אילנה רוזן | כיכר השבת |
היא מפתחת סגנון אישי. היו שם בשבילה (צילום: shutterstock)

גיל הנעורים מזוהה עם מצבי רוח משתנים. שינויי גוף, ובעיקר בכמיהה של בנות העשרה להכיר את עצמן ולעצב את התדמית האישית שלהן בעיקר בעיניי הסביבה.

גם נערות צעירות רוצות להיות מעודכנות ואופנתיות, לפתח סגנון אישי, אך עם זאת יש להן מגבלת תקציב וצורך באישור שלכן לפריטים שהן רוצות לרכוש. ברוב המקרים, התוצאה עלולה להיות שופינג מפרך, מדידות אינסופיות ועיקומי פרצוף שיהיו מנת חלקן של אימהות שיוצאות למסע קניות עם הטינאייג'ריות שלהן. הרבה "לא", הרבה משיכות כתפיים והרבה אכזבות דו צדדיות.

הנה מספר טיפים לאימהות למתבגרות לפני שיוצאים לסיבוב הקניות לעונת החורף הקרובה, כיצד לתקשר נכון עם בנות העשרה ולהעביר את הזמן בכיף. רמז: תתקרבו ותנו תחושת ביטחון, זה יחזור אליכן ואל המתבגרות שלכן בענק.

1. עשו סדר בארון ובראש - לא יוצאים לקניות לפני שיודעים בדיוק מה קורה בארון ומה אתן רוצות / צריכות לקנות.

2. וודאי שיש לך בארון פריטי בייסיק כמו חצאית כחולה / שחורה / ג'ינס בגזרה קלאסית שניתן לשלב עם פריטים רבים.

3. במהלך הקניות כדאי לחפש פריטים צבעונים ומעניינים. המלצת טרנד: פרחוניים בווריאציות שונות וצעירות, פייטים, הדפסים רכים. אך יש להיזהר לא להעיק ולהעמיס עם האלמנטים.

4. אקססוריז. הרבה מאוד אקססוריז.

5. נעליים: מומלץ סניקרס קלאסיות שעוטפות את הרגל ושומרות עליה, ומעניקות מראה שיקי ותואם גיל.

6. קחו נשימה, נסו ליהנות גם מהדרך. מעבר למצבי הרוח המשתנים, חנויות לנערות הן מועטות ומוגבלות - יצרנים מעדיפים להתעסק עם שוק יציב יותר. לכן, תנו לה ולכן את הזמן וזכרו שמה שנקנה בחיפזון או עצבים יראה בהתאם.

7. החשוב ביותר: לחייך למה שאתן רואות במראה, להעצים אותה על איך שהיא נראית ולהעניק לה ביטחון אישי גם אם היא רזה או שמנה מדי לטעמך ועושה טעויות אופנתיות איומות. יעבור לה.

אילנה רוזן היא סטייליסטית אישית. לתיאום: 052-531-0194

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית