תזונת התינוק ותחליף חלב: למה חשוב לשים לב?

בשלב בו תחליטי לשלב בתזונת התינוק גם תמ"ל (תרכובת מזון לתינוק) חשוב שתבחרי את זו המתאימה לתינוקך (הריון ולידה, שיווקי)

מטרנה. (צילום: יחצ)

בשעה טובה ילדת, עם ההתרגשות והאושר עולות שאלות רבות לגבי הטיפול בתינוקך. דבר אחד מוסכם על כולם, הזנה טבעית הינה המזון הטוב ביותר עבור התינוק. להזנה הטבעית יתרונות רבים: היא מכילה את כל הרכיבים הנחוצים לתינוק ובכמויות המתאימות בהתאם לצרכים המשתנים של התינוק הגדל, תורמת לגדילה, להתפתחות ולחיסוניות של תינוקך וכמובן בעלת יתרונות גם עבורך.

במידה ותחליטי לשלב בתזונת התינוק גם תחליף חלב - תמ"ל חשוב שתבחרי את זו המתאימה לתינוקך, הכי קרוב לאמא. בבואך לבחור תחליף חלב לתינוקך חשוב לבחור את זה אשר מעבר להרכבו הבסיסי ההכרחי הנדרש לפי התקנים יכיל בנוסף גם רכיבים ייחודים, כגון: פרוביוטיקה, סיבים פרה ביוטיים והרכבי שמנים שיתרום לעיכול קל כמו שמן בטאפאלמיטאט. לא פחות חשוב גם יש לוודא שהתמ"ל הינו ללא תוספות מיותרות לחלוטין בשלב הזה כמו סוכר לבן (סוכרוז) או חומרי טעם וריח.

מטרנה מהווה את הבחירה של כ-8 מתוך 10 אימהות חרדיות בישראל בזכות תחליפי החלב האיכותיים והמתקדמים ובכשרות המהודרת ביותר. מטרנה מחויבת הן לאיכות והן לכשרות מהודרת ותמיד הייתה הראשונה לחבר בין השניים ולהשקיע בפיתוח מוצריה כדי להציע את מגוון המוצרים הרחב ביותר בכשרות בד"צ העדה החרדית.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר