פנים זוהרות וקוקו משודרג: הסודות של פיפה מידלטון

טכנית, פיפה מידלטון היא אולי לא דוכסית, אבל בשבילנו היא לא פחות ממלכה. היא הוכיחה שבכל הנוגע ליופי וסטייל, היא נותנת פייט לא רע בכלל לאחותה בארמון המלוכה. אז הנה, 5 שיעורי יופי שלמדנו ממנה (יופי)

מאמע | כיכר השבת |
פיפה מידלטון (צילום: שאטרסטוק)

1. הקפיצו את מראה הקוקו שלכן עם צמה צדדית

כשמדובר בזנב סוס קלאסי, אין מקום רב לטעויות. אבל תוספת של צמה צדדית, נותנת מעט חן שאפילו לא ידענו שהיה חסר. קחו עצה מפיפה וקלעו צלחת פשוטה בצד אחד ואז אספו את כל השיער שלכן לתוך קוקו נמוך בתחתית הראש.

2. התמקדו במראה עור זוהר

אנחנו מדברות על הסוג שמגיע מזוהר טבעי, מואר מבפנים. להשגת המראה, מרחו על פניכן קרם לחות, פריימר או קרם BB (שניתן להשתמש בו במקום איפור). לאחר מכן, הארות באיזור עצמות הלחיים, עצמות המצח ופינות העין הפנימיות ישלימו את המראה.

3. שמרו על גבות מלאות

מעולם לא הבנו את חשיבות המסגרת של הגבות עד שהן כמעט נעלמו בשנות ה-90. השקיעו בגבות שיהיו מלאות באופן טבעי, כמו של פיפה, למבט מחמיא ביותר. הטריק הוא להבריש את שיער הגבה כדי למצוא אזורים דלילים, למלא אותם עם משיכות קצרות באמצעות עיפרון ולהבריש אותם החוצה באמצעות ג'ל בגוון כהה.

4. הקפידו על איפור מונוכרומטי

כולנו מאחרות לפעמים (כן, אפילו בנות מלוכה). כאשר אתן קצרות בזמן והשעון מתקתק, לכו על איפור חד גוני עם פלטת צבעים אחת לעיניים, ללחיים ולשפתיים. חמש דקות ואתן מוכנות. היתרון בסגנון איפור כזה: מתאים לכל גווני וסוגי העור.

5. למדו כיצד להחמיא למבנה העין שלכן באמצעות אייליינר

פיפה גורמת לעיניה העגולות והקטנות לבלוט על ידי שרטוט אייליינר רק בשני השלישים החיצוניים של קווי הריסים העליונים והתחתונים. זהו טריק קטן שיגדיר את עיניכן מבלי לסגור אותן ולגרום להן להיראות קטנות יותר.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית